Το GSX-S 1000 προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις, πλατιά καμπύλη ροπής, άμεση απόκριση, sport αναρτήσεις και φρένα, ελαφρύ design, άνετη θέση οδήγησης, μυώδη εμφάνιση, και κορυφαία εξαρτήματα. Στην καρδιά του κτήνους βρίσκουμε ένα παλιό γνώριμο, τον τετρακύλινδρο και ψεκαστό κινητήρα του best seller και στην Ελλάδα GSX-R 1000 K5. Στο νέο ρόλο του για το GSX-S 1000, το μοτέρ του K5 έχει επαναρυθμιστεί, βγάζοντας πλέον 144 ίππους στις 10.000σαλ και 10,8 κιλά ροπής στις 9.500σαλ. Το εξαιρετικό και υπέρ-σύγχρονο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, ελέγχει τα δεδομένα από τους αισθητήρες της μοτοσικλέτας κάθε 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ρυθμίζοντας την ανάφλεξη. Στις αναρτήσεις μπροστά βρίσκουμε ένα χρυσό ανάποδο πιρούνι 43 χιλιοστών της Kayaba. Το πίσω μονό αμορτισέρ ανήκει και αυτό στην Kayaba, διαθέτει προφόρτιση και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς. Στον τομέα της πέδησης, μπροστά το GSX-S 1000 φοράει ένα ζευγάρι ακτινικές monoblock τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, που δαγκώνουν δίσκους 310 χλστ. Ο δίσκος πίσω έχει διάμετρο 250 χλστ., με διπίστονη δαγκάνα, ενώ η μοτοσικλέτα φοράει σύστημα ABS της Bosch.
Το Z1000 είναι το ομορφότερο!