Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
  • Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
  • Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
  • Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
  • Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
  • Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
  • Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα
  • Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα

Τα πιο ελαφριά ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα

Είναι πρακτικά για αστικές μετακινήσεις και πολύ οικονομικά
Το πιο βαρύ ζυγίζει μόλις 75 κιλά
Με αυτονομίες από 40 χιλιόμετρα και τιμές από 1.255 ευρώ
Πετυχαίνεις εξαιρετική οικονομία σε βάθος χρόνου

ESF: Ηλεκτροκίνηση για όλους!

EMOOV: LX01 ο αξιόπιστος καθημερινός συνεργάτης

SUNRA: Rainbow! Νέο και μοδάτο!

EMW: Νεό ηλεκτρικό με 208χλμ αυτονομία

Είναι πρακτικά για αστικές μετακινήσεις και πολύ οικονομικά

Παρά το γεγονός ότι πρωταρχικός στόχος των ηλεκτρικών δικύκλων ήταν η μείωση των εκπομπών ρύπων, αποδείχθηκε πως είναι ταυτόχρονα πολύ πιο οικονομικά στην χρήση από αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Με το κόστος για κάθε 100 χιλιόμετρα να είναι χαμηλότερο από 50 λεπτά του ευρώ και την συντήρησή τους να μην απαιτεί ευρώ πέρα μία αραιή αλλαγή τακακιών και ελαστικών, αποτελούν πλέον την πιο συμφέρουσα λύση για αστικές μετακινήσεις μικρών αποστάσεων. Τα συγκεκριμένα που έχουμε επιλέξει μάλιστα, "καίνε" ακόμα λιγότερο ρεύμα σε σχέση με άλλα με ισχυρότερους κινητήρες, αφού είναι πολύ ελαφριά. Τα περισσότερα μπορούν να οδηγηθούν χωρίς καθόλου δίπλωμα αφού η τελική τους περιορίζεται στα 25 χλμ/ω, με το ESF LX04 να είναι το μοναδικό που βγαίνει μόνο σε έκδοση για την κατηγορία ΑΜ με τελική τα 45 χλμ/ω. Τα Sunra Rainbow, Daytona Oscar 50e και EMW E-Go έρχονται με τελική 25 ή και 45 χλμ/ω για να έχεις την ευχέρεια να επιλέξεις εφόσον δεν έχεις δίπλωμα.
 

Το πιο βαρύ ζυγίζει μόλις 75 κιλά

Μάρκα Τιμή Βάρος Αυτονομία Watt Χρόνος φόρτισης Αποσπώμενες μπαταρίες
SUNRA RAINBOW 1.500 49 87 1000 4 ΝΑΙ
VMOTO CU MINI 1.255 50 40 600 7 ΝΑΙ
EMW E-GO 25KM/H 1.794 60 90 500 7 ΝΑΙ
DAYTONA OSCAR 50e 1.595 63 70 900 6 NAI
EMOOV TL1 800W 1.390 65 40 800 5 NAI
ESF LX04 S4 1.950 75 75 1440 - NAI

Κάτι που φοβίζει πολλές φορές νέους αναβάτες σε μία μοτοσυκλέτα ή γενικά δίκυκλο είναι το βάρος του, καθώς μπορεί να μην έχουν μάθει ακόμα να ελέγχουν το γκάζι που χρειάζεται μέσα σε μία κλειστή στροφή (ιδιαίτερα αναστροφή) για να ισορροπήσει. Παράλληλα με το δίκυκλο σταματημένο όσο πιο μεγάλο είναι το βάρος του τόσο πιο δύσκολο είναι να το κουμαντάρεις. Εφόσον αυτά τα scooter οδηγούνται χωρίς δίπλωμα, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να τα οδηγούν έφηβοι ακόμα και από την ηλικία των 15 χρονών, οπότε θα πρέπει να είναι όσο πιο ευκολοδήγητα και φιλικά για τον αναβάτη γίνεται. Το πιο ελαφρύ από τα 6 είναι το Sunra Rainbow που ζυγίζει μόλις 49 κιλά και είναι το μόνο της 6άδας κάτω από τα 50 κιλά. Στα 50 ακριβώς ακολουθεί το CU Mini της Vmoto, ενώ στην τρίτη θέση έρχεται το EMW E-Go 25km/h που ζυγίζει 60 κιλά. Ακολουθούν τα Daytona Oscar 50e, Emoov LT1 και ESF LX04 S4 στα 63, 65 και 75 κιλά αντίστοιχα, ενώ στα νούμερα αυτά συμπεριλαμβάνονται οι μπαταρίες.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με αυτονομίες από 40 χιλιόμετρα και τιμές από 1.255 ευρώ

Η χρήση των ηλεκτρικών scooter με τελική τα 25 χλμ/ω περιορίζεται στις κοντινές αστικές μετακινήσεις, καθώς δεν μπορείς να βγεις με αυτά σε μεγάλες λεωφόρους με ασφάλεια. Είναι όμως ιδανικά για το καθημερινό σου commute στη δουλειά, ή την σχολή, ή ακόμα και το λύκειο εφόσον οι γονείς αδυνατούν να σε πάνε με κάποιο όχημα και βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση για να περπατήσεις. Τις μικρότερες αυτονομίες από τα 6 έχουν τα VMoto CU Mini και Emoov TL1 στα 40 χιλιόμετρα σύμφωνα με τους κατασκευαστές τα οποία είναι επρκέστατα εφόσον μπορείς να βάζεις τις μπαταρίες στην πρίζα όταν γυρίζεις το σπίτι και να τις φορτίζεις μία φορά τη μέρα. Ακολουθούν τα Daytona, ESF, Sunra και EMW με αυτονομίες στα 70,75 , 87 και 90 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Μπορείς μάλιστα να εξοπλίσεις το ESF με δεύτερη μπαταρία, διπλασιάζοντας την αρχική του αυτονομία στα 150 χιλιόμετρα, ένα εντυπωσιακό νούμερο για τα scooter της κατηγορίας του. Οι μπαταρίες όλων των scooter είναι αποσπώμενες και μπορείς πολύ εύκολα να τις αφαιρέσεις από αυτά, στοιχείο πολύ πρακτικό για την ευκολία στην καθημερινή τους χρήση και ιδιαίτερα για εκείνους που μένουν σε πολυκατοικίες και δεν έχουν κάποιο γκαράζ να φορτίσουν απευθείας τα scooter (που είναι και οι περισσότεροι άλλωστε στην Αθήνα).  
 

Πετυχαίνεις εξαιρετική οικονομία σε βάθος χρόνου

Οι τιμές των 6 ηλεκτρικών scooter είναι εξαιρετικά χαμηλές και πέφτουν ακόμα χαμηλότερα χάρη στην επιδότηση του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ" που δίνει το 30% της αξίας του οχήματος προ φόρου. Έτσι το πιο προσιτό από όλα, το VMoto CU Mini πέφτει από την αρχική τιμή των 1.255 ευρώ στα 952 ευρώ μόλις με την επιδότηση, λιγότερα και από πολλά ηλεκτρικά ποδήλατα. Οι τιμές όλων των scooter είναι κάτω από 2 χιλιάρικα προ έκπτωσης, με το ESF να κοστίζει 1.950 ευρώ έχοντας όμως και τον πιο ισχυρό κινητήρα από όλα στα 1.440W και τελική 45χλμ/ω. Η εξόπλισή του με δεύτερη μπαταρία μάλιστα συμφέρει, καθώς στο ποσό της επιδότησης προστίθενται 300 ευρώ έξτρα για αυτήν. Πέρα όμως από την χαμηλή τιμή απόκτησης, με την χρήση ενός ηλεκτρικού scooter (πόσο μάλλον μικρού) κάνεις οικονομία και καθόλη την διάρκεια που το χρησιμοποιείς σε σχέση με το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, δίκυκλο ή γενικότητα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ας υποθέσουμε πως οδηγείς 20 χιλιόμετρα καθημερινά για την μετάβασή σου από το σπίτι στη δουλειά και πίσω. Μέσα σε έναν χρόνο διανύεις περίπου 5.000 χιλιόμετρα. Ένα scooter που καίει 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα θα σου κοστίσει περίπου 230 ευρώ, μόνο για το καύσιμο χωρίς να υπολογίζουμε τις φθορές για service που είναι τουλάχιστον 100 ευρώ ακόμα. Με το ηλεκτρικό scooter θα κάψεις ρεύμα αξίας 25 ευρώ (ή και λιγότερο γιατί τα συγκεκριμένα καίνε και πιο λίγο από 0,5 ευρώ/100χλμ), ενώ εάν έχεις την δυνατότητα να το φορτίζεις στη δουλειά, την σχολή ή το σχολείο σου το κόστος αυτό μηδενίζεται. Μένεις λοιπόν σχεδόν αποκλειστικά με το κόστος απόκτησης και κάνεις οικονομία με το πέρας των χρόνων.