To Tuono είναι μια αποτελεσματική μοτοσυκλέτα παραγωγής αδρεναλίνης, που καταφέρνει να συνδυάσει στοιχεία απόλυτων επιδόσεων και εκλεπτυσμένου στυλ. Σχεδιαστικά, παραμένει στα πρότυπα του RSV, ενώ οι μεγαλύτερες αλλαγές, έχουν να κάνουν με τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Νέα Traction Control, Wheelie Control, Launch Control, Quick Shift, Pit Limiter και Cruise Control. Είναι το μόνο γυμνό, που τροφοδοτείται με κινητήρα V4 65 μοιρών. Η χωρητικότητα αυξήθηκε στα 1077 κυβικά εκατοστά, η οποία οδήγησε σε αύξηση της ιπποδύναμης στους 175 ίππους στις 11.000σαλ με ροπή 12,2 κιλών στις 9.000σαλ. Στον τομέα της ανάρτησης, μπροστά θα βρούμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών της Sachs, με ξεχωριστή ρύθμιση προφόρτισης και επαναφοράς, ενώ πίσω θα συναντήσουμε, ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs. Στο τομέα της πέδησης, το μπροστινό σύστημα έρχεται αυτούσιο, από το RSV4. Δύο δίσκοι με διάμετρο 330 χιλιοστών, συνεργάζονται με τις monoblock δαγκάνες Μ50 της Brembo, ενώ πίσω τοποθετήθηκε ένας δίσκος 220 χιλιοστών, που συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα της Brembo. Το Cornering ABS συνδυάζεται με σύστημα που αποτρέπει το σήκωμα του πίσω τροχού.
Το Z1000 είναι το ομορφότερο!