Το νέο παπί της Keeway προσφέρει εύκολη και άνετη οδήγηση σε συνδυασμό με προσιτή τιμή απόκτησης και μεγάλη οικονομία στην κατανάλωση των καθημερινών μετακινήσεων. To Target 125 διαθέτει ένα τετράχρονο, αερόψυκτο μηχανικό σύνολο, με χωρητικότητα 124,8 κ.εκ.. Οι τιμές που ανακοινώνει η Keeway για το μοτέρ της, είναι 8,7 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και 0,9 κιλά ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας εντυπωσιάζει με ροπή του, που σε συνεργασία με την καλή κλιμάκωση του κιβωτίου, προσφέρουν νεύρο χαμηλά και ελαστικότητα. Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω και είναι προσανατολισμένες προς την άνεση. Τα φρένα συμπληρώνουν την εικόνα, με το πίσω ταμπούρο να προσφέρει αρκετά καλή αίσθηση και ισχύ και το μπροστινό δισκόφρενο να αποδίδει παρόμοια, υπολειπόμενο ελαφρώς σε αίσθηση. Αν σας ενδιαφέρει καθαρά το πρακτικό κομμάτι του θέματος και θέλετε ένα χρηστικό και οικονομικό παπί, το Target 125 είναι μια πολύ καλή επιλογή.
Πολύ ωραίο μηχανάκι το έχω 6 μήνες πολύ αξιόπιστο injection η πρώτη αλλαγή που έκανα Μόλις το αγόρασα ήταν να βάλω ελαστικά Michelin City Pro τα μαμισια ελαστικα δεν είναι τόσο κακά όσο ακούγεται αλλά επειδή στην Ελλάδα πλέον βρέχει χειμώνα-καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια και πρέπει να έχουμε λάστιχα που να πατάνε πολύ καλά στο βρεγμένο δρόμο. Το μόνο που δεν μου άρεσε εμφανισιακά στο συγκεκριμένο μηχανάκι είναι το πίσω φανάρι που το αλλάξαμε το φανάρι του Dynamic Modenas Όσο για χώρο κάτω από τη σέλα στο συγκεκριμένο μοντέλο που έχω εγώ το Injection δεν υπάρχει καθόλου. Εν κατακλείδι το μηχανάκι για τα λεφτά του Είναι καταπληκτικό και δεν είναι τυχαίο που είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ελλάδα
Προσωπικά εμένα το κράνος που είναι Large δεν κάνει σε καμία περίπτωση, λόγω θόλου που έχει κάτω απο την σέλα. Επίσης τα... γαντζάκια για το κράνος τα λεγόμενα "helmet holders" είναι σχεδόν ανύπαρκτα επειδή είναι πολυ κοντά στο μέγεθος.
Εμπάση περιπτώσεως, όποιος θέλει να κάνει κάποια βελτίωση στο παπί μπορεί να αγοράσει μια εξάτμιση για Innova (η GL Supersteel ταιριάζει πάρα πολυ ωραία και δίνει ορμή στο παπί) γιατί η εργοστασιακή "μπουκώνει" τον κινητήρα. Θα χρειαστεί ενα λαμάκι και μια μικρη παραμόρφωση μπροστά στο λαιμό όπου πιάνουν οι βίδες. Επίσης, βοηθάει πάρα πολυ για τα κρύα επειδή είναι και καρμπυρατεράτο, και ενα μπουζί ιριδίου (κωδικός για DENSO: IX24B),δοκίμαστε το θα δείτε διαφορά απο το νικελίου . Επίσης, αντι να τρέχει κανεις και να αλλάζει το χάρτινο φίλτρο αέρος ,μπορει να αγοράσει ενα σφουγγαρένιο και αν εχει κανεις το κουράγιο να προσπαθήσει να το σχηματίσει όπως το φιλτροκούτι και με λίγο λάδιμηχανής (καλό στράγγιγμα) γίνεται άφοβα η δουλειά . Φιλτροχοάνη δεν μπορει να μπει, γιατί υπάρχουν δυο σωληνάκια πλήρωσης αέρα και αν καταργηθούν πιθανον να υπάρξουν συνέπειες. Εγω έχω μοντέλο του 2014, με το παλιο μοτέρ που κάνει μπάσο θόρυβο και με την μίζα που είναι χαμηλά απο το βολάν. Τσεκάρετε λίγο και τα λάδια στα καλαμια, γιατί (τουλάχιστον εμένα) ήταν άδεια (καμία άμυνα στους κακοτράχαλους δρόμους). Ενα 10W λάδι αμορτισέρ κάνει εξίσου καλά την δουλειά του. Ότι απορία έχετε μπορείτε να μου στείλετε στο giannists1995@outlook.com και ότι πολυ βαθιά μηχανικό υπάρχει ρωτήστε στην Keeway Αγγλίας, θα σας απαντήσουν (το πουλάνε και εκεί νομίζω παραεισαγωγή).
Keeway Target 125, κάτοχος της πάπιας 3 χρόνια:
+ καλος κινητήρας σχετικά καλή αντοχή στον χρόνο
+ καλή ποιότητα κατασκευής
+ καλος αποθηκευτικός χώρος (μην ξεγελιέστε για το full face κράνος ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ όλα για διαφημιση γίνονται... μόνο ενα jet κράνος θα χωρέσει (και αν) γιατί πρέπει να υπάρχουν τα απαραίτητα χαρτιά (ασφάλεια, δίπλωμα, εργαλεία... μην φανταστείτε μπρουτζινα είναι ολα (αρα ευαίσθητα και στραβώνουν εύκολα... ενα κατσαβίδι διπλης οψεως, και ενα αυτοσχέδιο μπουζοκλειδο)
+ ευτυχώς εφαρμόζουν ανταλλακτικά after market αλλα θέλει ΠΟΛΥ ψάξιμο
- μάπα αντιπρόσωπος, δεν ξέρει που πανε τα τέσσερα + έλλειψη πληροφοριών
- ακριβά ανταλλακτικά που είναι ανάξια της τιμης άσε που είναι μικρή η γκάμα της (ουτε ντιζα γκαζιου δεν έχουν)
- το καρμπυρατέρ του είναι λίγο μαο-ντάο
- δυσκολία μεταπώλησης
- ανακριβής δείκτης βενζίνης (εχω αλλάξει μια φορα το φλοττέρ)
- μεγάλο βάρος (115 κιλά άδειο, γεμάτο βάλε καμια 10 ακόμη)
- σχετικά αδύναμο πίσω φρένο
- για δρόμους όπως της πόλης μου... επειδη είναι χαμηλου προφιλ απλα δεν κάνει
- μηδαμινη εγγυήση
όλα αυτα σας τα γράφω με 100% σαφήνεια γιατί χωρις να το θελα την .επαθα... για να μην βρεθουν στην θέση μου και άλλοι, αν θέλουν ας με ακούσουν.
Απάντηση: Αγαπητέ Γιάννη, το Target 125 χωρά ένα full face κράνος κάτω από την σέλα. Μπορείς να δεις στο παρακάτω λινκ την πλήρη δοκιμή που έχουμε πραγματοποιήσει, που το επιβεβαιώσαμε αυτό:
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Keeway-Target-125_110020_8553.asp
Πολύ ωραίο μηχανάκι το έχω 6 μήνες πολύ αξιόπιστο injection η πρώτη αλλαγή που έκανα Μόλις το αγόρασα ήταν να βάλω ελαστικά Michelin City Pro τα μαμισια ελαστικα δεν είναι τόσο κακά όσο ακούγεται αλλά επειδή στην Ελλάδα πλέον βρέχει χειμώνα-καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια και πρέπει να έχουμε λάστιχα που να πατάνε πολύ καλά στο βρεγμένο δρόμο. Το μόνο που δεν μου άρεσε εμφανισιακά στο συγκεκριμένο μηχανάκι είναι το πίσω φανάρι που το αλλάξαμε το φανάρι του Dynamic Modenas Όσο για χώρο κάτω από τη σέλα στο συγκεκριμένο μοντέλο που έχω εγώ το Injection δεν υπάρχει καθόλου. Εν κατακλείδι το μηχανάκι για τα λεφτά του Είναι καταπληκτικό και δεν είναι τυχαίο που είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ελλάδα
Προσωπικά εμένα το κράνος που είναι Large δεν κάνει σε καμία περίπτωση, λόγω θόλου που έχει κάτω απο την σέλα. Επίσης τα... γαντζάκια για το κράνος τα λεγόμενα "helmet holders" είναι σχεδόν ανύπαρκτα επειδή είναι πολυ κοντά στο μέγεθος. Εμπάση περιπτώσεως, όποιος θέλει να κάνει κάποια βελτίωση στο παπί μπορεί να αγοράσει μια εξάτμιση για Innova (η GL Supersteel ταιριάζει πάρα πολυ ωραία και δίνει ορμή στο παπί) γιατί η εργοστασιακή "μπουκώνει" τον κινητήρα. Θα χρειαστεί ενα λαμάκι και μια μικρη παραμόρφωση μπροστά στο λαιμό όπου πιάνουν οι βίδες. Επίσης, βοηθάει πάρα πολυ για τα κρύα επειδή είναι και καρμπυρατεράτο, και ενα μπουζί ιριδίου (κωδικός για DENSO: IX24B),δοκίμαστε το θα δείτε διαφορά απο το νικελίου . Επίσης, αντι να τρέχει κανεις και να αλλάζει το χάρτινο φίλτρο αέρος ,μπορει να αγοράσει ενα σφουγγαρένιο και αν εχει κανεις το κουράγιο να προσπαθήσει να το σχηματίσει όπως το φιλτροκούτι και με λίγο λάδιμηχανής (καλό στράγγιγμα) γίνεται άφοβα η δουλειά . Φιλτροχοάνη δεν μπορει να μπει, γιατί υπάρχουν δυο σωληνάκια πλήρωσης αέρα και αν καταργηθούν πιθανον να υπάρξουν συνέπειες. Εγω έχω μοντέλο του 2014, με το παλιο μοτέρ που κάνει μπάσο θόρυβο και με την μίζα που είναι χαμηλά απο το βολάν. Τσεκάρετε λίγο και τα λάδια στα καλαμια, γιατί (τουλάχιστον εμένα) ήταν άδεια (καμία άμυνα στους κακοτράχαλους δρόμους). Ενα 10W λάδι αμορτισέρ κάνει εξίσου καλά την δουλειά του. Ότι απορία έχετε μπορείτε να μου στείλετε στο giannists1995@outlook.com και ότι πολυ βαθιά μηχανικό υπάρχει ρωτήστε στην Keeway Αγγλίας, θα σας απαντήσουν (το πουλάνε και εκεί νομίζω παραεισαγωγή).
Keeway Target 125, κάτοχος της πάπιας 3 χρόνια: + καλος κινητήρας σχετικά καλή αντοχή στον χρόνο + καλή ποιότητα κατασκευής + καλος αποθηκευτικός χώρος (μην ξεγελιέστε για το full face κράνος ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ όλα για διαφημιση γίνονται... μόνο ενα jet κράνος θα χωρέσει (και αν) γιατί πρέπει να υπάρχουν τα απαραίτητα χαρτιά (ασφάλεια, δίπλωμα, εργαλεία... μην φανταστείτε μπρουτζινα είναι ολα (αρα ευαίσθητα και στραβώνουν εύκολα... ενα κατσαβίδι διπλης οψεως, και ενα αυτοσχέδιο μπουζοκλειδο) + ευτυχώς εφαρμόζουν ανταλλακτικά after market αλλα θέλει ΠΟΛΥ ψάξιμο - μάπα αντιπρόσωπος, δεν ξέρει που πανε τα τέσσερα + έλλειψη πληροφοριών - ακριβά ανταλλακτικά που είναι ανάξια της τιμης άσε που είναι μικρή η γκάμα της (ουτε ντιζα γκαζιου δεν έχουν) - το καρμπυρατέρ του είναι λίγο μαο-ντάο - δυσκολία μεταπώλησης - ανακριβής δείκτης βενζίνης (εχω αλλάξει μια φορα το φλοττέρ) - μεγάλο βάρος (115 κιλά άδειο, γεμάτο βάλε καμια 10 ακόμη) - σχετικά αδύναμο πίσω φρένο - για δρόμους όπως της πόλης μου... επειδη είναι χαμηλου προφιλ απλα δεν κάνει - μηδαμινη εγγυήση όλα αυτα σας τα γράφω με 100% σαφήνεια γιατί χωρις να το θελα την .επαθα... για να μην βρεθουν στην θέση μου και άλλοι, αν θέλουν ας με ακούσουν.
Απάντηση: Αγαπητέ Γιάννη, το Target 125 χωρά ένα full face κράνος κάτω από την σέλα. Μπορείς να δεις στο παρακάτω λινκ την πλήρη δοκιμή που έχουμε πραγματοποιήσει, που το επιβεβαιώσαμε αυτό: https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Keeway-Target-125_110020_8553.asp