Μπορεί να τους ενώνουν πολλά, αφού τα δύο νέα 400άρια scooter BMW μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία, όμως σχεδιαστικά το GT έχει τραβήξει τον δικό του ξεχωριστό δρόμο. Παρά τις δυναμικές γραμμές που διαθέτει, εκπέμπει ένα πιο σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ. Χάρη στα πιο ογκώδη και με γωνίες πλαστικά μέρη, μοιάζει μεγαλύτερο και πιο επιβλητικό, εκτός από την πρακτική αξία της προστασίας από τον αέρα σε μεγάλες ταχύτητες. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει το φανάρι με τους τετραπλούς προβολείς και τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας σε σχήμα ξαπλωμένου μισοφέγγαρου. Η κομψή αισθητική υποστηρίζεται από τις περισσότερες βαμμένες επιφάνειες και στα πλαϊνά τμήματα, αλλά και στα πλαστικά κομμάτια από το μούτρο μέχρι το πίσω μέρος της ουράς. Τα φλάς, όπως και στο Χ, βρίσκονται ενσωματωμένα στα πλαϊνά της ποδιάς για πιο καθαρή εικόνα. Το πίσω φανάρι και τα φλάς, βρίσκονται ενσωματωμένα στην ουρά, σε αντίθεση με το Χ που έχουν τοποθετηθεί πάνω στο πλαίσιο της πινακίδας. Το C 400GT είναι ένα πολυτελές scooter κατασκευασμένο από εξαιρετικά υλικά, με άψογο φινίρισμα και εξαιρετική συναρμολόγηση, βαδίζοντας πάνω στα υψηλά πρότυπα ποιότητας που μας έχει συνηθίσει η BMW.
αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου!
όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή;
και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί;
αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!
Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).
Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης).
Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.
αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου! όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή; και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί; αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!
Το μεγάλο σέρβις πανάκριβο.αν ρωτήσετε το κόστος θα δειτε
Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).
Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης). Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ BMW ή ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ FACON ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ? ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΚΡΙΒΟ!