LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το C400GT δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, ποζάροντας με ισχυρή και μοναδική ταυτότητα.

Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν ένα full face, ένα jet κράνος και διάφο ρα μικροπράγματα. Το σύστημα Flexcase επεκτείνει τις δυνατότητες του χώρου αποσκευών, αλλά μόνο όταν σταθμεύσετε.

Εντυπωσιακή η έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών. Το BMW Motorrad Connectivity, προσφέρει δυνατότητα για πλοήγηση, διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ακρόαση μουσικής, μέσω σύνδεσης με το smartphone σου και ειδικών δωρεάν εφαρμογών.

Η άποψή μας

Με την έλευση του GT,  η BMW διαθέτει πλέον στις τάξεις της, μια ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη γκάμα μοντέλων, σε αυτό το πρώτο βήμα της, στη μεσαία κατηγορία των scooter. Το C 400 GT δεν είναι απλώς, ένα ακόμα τουριστικό scooter. Εδώ μιλάμε για μια προσεγμένη κατασκευή με κομψή σχεδίαση, που αναδύει άρωμα πολυτέλειας σε κάθε της λεπτομέρεια. Το premium παρουσιαστικό του απευθύνει κάλεσμα και σε ένα πιο απαιτητικό, πιο επαγγελματικό κοινό, χωρίς αυτό να μειώνει στο ελάχιστο, τις αρχές πάνω στις οποίες έχει βασιστεί. Με το GT θα απολαύσεις τις καθημερινές σου μετακινήσεις εντός πόλης, ενώ παράλληλα καλύπτει το κενό που αφήνει το Χ, όταν πρόκειται να βρεθείς σε εκτός πόλης διαδρομές. Η διαφορά των 1.100 ευρώ στην βασική έκδοση, γίνεται αισθητά μικρότερη, αν αναλογιστούμε ότι το GT φοράει αξεσουάρ, τα οποία βρίσκονται στον κατάλογο του πρόσθετου εξοπλισμού στο Χ. Αν η πόλη δεν σου αρκεί, απευθύνσου στο C 400 GT!



Κινητήρας 
Τύπος 4T, 1K, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 350
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)80 Χ 69,6
Συμπίεση (:1)11.5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 34/7500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,57/6000
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12.8
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)4.6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 140
  
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 35χιλ
Διαδρομή (χλστ.) 110
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.) 112
Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/265, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)Δ/265, 1Ε, ABS
  
Τροχοί - Ελαστικά 
Ελαστικό Ε120/70-15
Ελαστικό Π150/70-14
  
Διαστάσεις / Βάρος 
Μήκος (χλστ.)2210
Πλάτος (χλστ.)835
Μεταξόνιο (χλστ.)1565
΄Ύψος σέλας (χλστ.)775
Βάρος (κιλά) 212
Αποθηκευτικός χώρος (λίτρα)43
  
Εξοπλισμός 
ABS / Ρυθμ.Ν/Ο
Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν
ΣτροφόμετροΝ
Immobilizer Ν
Yπολογιστής ταξιδιού Ν
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΟ/Ο
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ν
Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν
  
Μετρήσεις
0 - 50 Km/h (sec.)2.3
0 - 100 Km/h (sec.)8.1
50 - 100 Km/h (sec.)5.7
100 - 0 Km/h (Μέτρα)41.2

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Nikos

    αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου! όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή; και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί; αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!

     
  • S. M.

    Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).

      5
  • xaris

    Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης). Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.

     
  • Χαρης

    Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.

     
  • dimitris

    Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ BMW ή ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ FACON ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ? ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΚΡΙΒΟ!

      17