BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
• Κινητήρας 895 κ.εκ. με περισσότερη ροπή και μπροστινό με έξτρα ρυθμίσεις
• Μείωση μη αναρτώμενου βάρους και συνολικά 3 κιλά ελαφρύτερες
• ABS Pro, Engine Brake Control και άλλα έξτρα προγράμματα στο βασικό εξοπλισμό
Κινητήρας 895 κ.εκ. με περισσότερη ροπή και μπροστινό με έξτρα ρυθμίσεις
Η BMW παρουσίασε μικές αλλά σημαντικές αναβαθμίσεις για τα μοντέλα F900R και F900XR, συνδυάζοντας τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις Euro5+ με ταυτόχρονες βελτιώσεις στον εξοπλισμό και στο βάρος των μοτοσυκλετών. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 895 κ.εκ. διατηρεί την απόδοσή του στους 105 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., αλλά με αλλαγές στον ψεκασμό και στο σύστημα εξάτμισης εμφανίζει ελαφριά αύξηση της ροπής από 92 Nm σε 93 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Σημαντική προσθήκη για το 2025 είναι η ρυθμιζόμενη μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο φυσικά πιρούνι, που δίνει τη δυνατότητα πια για αλλαγές στην προφόρτιση και στην απόσβεση επαναφοράς. Η ημι-ενεργητική ανάρτηση Dynamic ESA παραμένει διαθέσιμη ως προαιρετικός εξοπλισμός, δίνοντας το «κάτι παραπάνω» στην άνεση και στην οδηγική ευελιξία.
Μείωση μη αναρτώμενου βάρους και συνολικά 3 κιλά ελαφρύτερες
Οι νέες ζάντες αλουμινίου μειώνουν το βάρος κατά 1,8 κιλά, ενώ η ελαφρύτερη μπαταρία και άλλες τροποποιήσεις κατεβάζουν το συνολικό βάρος της F900R στα 208 κιλά (μείωση 3 κιλών) και της F900XR στα 216 κιλά. Η επιτάχυνση και η επιβράδυνση είναι οι άμεσα ωφελούμενες από τα λιγότερα συνολικά κιλά, ενώ συγκεκριμένα η μείωση του μη αναρτώμενου βάρους δίνει τη δυνατότητα στη μοτοσυκλέτα να αλλάζει ταχύτερα κατεύθυνση και να ακολουθεί πιο πιστά τις εντολές του αναβάτη, δίνοντας έξτρα πόντους στην ευελιξία, στην ευκολία των χειρισμών και στη δυναμική συμπεριφορά.
ABS Pro, Engine Brake Control και άλλα έξτρα προγράμματα στο βασικό εξοπλισμό
Το 2025 φέρνει για τις F900R και F900XR και αναβαθμισμένο βασικό εξοπλισμό, ο οποίος πια περιλαμβάνει τη λειτουργία ABS Pro, το Dynamic Traction Control (DTC), τη ρύθμιση του φρένου του κινητήρα (MSR) και τη δυναμική λειτουργία πέδησης (DBC). Τα δύο τελευταία είναι ιδιαίτερα χρήσιμα συστήματα ασφαλείας που φροντίζουν να μειώνουν την απόσταση φρεναρίσματος επενεργώντας αφενός στον κινητήρα, αποτρέποντας το κλείδωμα των τροχών (όταν ο οδηγός αφήνει απότομα το γκάζι ή κατεβάζει ταχύτητα) και αφετέρου στο ίδιο το σύστημα της πέδησης, προφορτίζοντάς το σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Η F900XR διαθέτει επιπλέον προστατευτικό ανεμοθώρακα με βελτιωμένη αεροδυναμική.