Το πλαίσιο είναι μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή που συνδυάζεται με ένα κομμάτι χυτοσιδήρου στην περιοχή που βρίσκεται το διπλό αλουμινένιο ψαλίδι. Η συγκεκριμένη δομή δίνει έναν εξαιρετικά υψηλό βαθμό σταθερότητας και ακαμψίας. Ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χιλιοστών με διαδρομή 110 χιλιοστά μπροστά και ένα ζευγάρι διπλών αμορτισέρ με διαδρομή 112 χιλιοστά και ρυθμιζόμενη προφόρτιση πίσω, έχουν αναλάβει το δύσκολο ρόλο της απόσβεσης. Η μεγάλη διαδρομή των ελατηρίων εξασφαλίζει άνετη και ομαλή μετάβαση, ακόμα και με συνεπιβάτη και αποσκευές. Ένα ζευγάρι δίσκων 265 χιλιοστών μπροστά και ένας μονός δίσκος ίδιας διαμέτρου πίσω, συνεργάζονται με δαγκάνες της Bybre, τεσσάρων εμβόλων και μονού εμβόλου αντίστοιχα. Το ελαφρύ, μόλις 700γραμμάρια, δικάναλο σύστημα ABS της Continental, προσφέρει ασφάλεια κατά την διαδικασία επιβράδυνσης. To GT διαθέτει αλουμινένιους τροχούς 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, οι οποίοι τυλίγονται από ελαστικά διαστάσεων 120 / 70 και 150 / 70 αντίστοιχα.
αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου!
όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή;
και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί;
αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!
Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).
Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης).
Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.
αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου! όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή; και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί; αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!
Το μεγάλο σέρβις πανάκριβο.αν ρωτήσετε το κόστος θα δειτε
Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).
Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης). Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ BMW ή ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ FACON ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ? ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΚΡΙΒΟ!