LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είστε έτοιμοι για μια εμπειρία καθημερινής πολυτέλειας;

    Στο δρόμο

    Έχοντας πρόσφατη επαφή με το έτερο 400άρι της BMW, το Χ, είμαι σε θέση να διαβάσω πιο άμεσα τα κοινά χαρακτηριστικά τους, όμως σε πρώτο πλάνο μπαίνουν όλα εκείνα τα στοιχεία που τα διαφοροποιούν.  Το GT είναι ένα τουριστικό scooter που ξεχειλίζει πολυτέλεια και φροντίζει να το δείξει αμέσως. Σχεδιαστικά δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο και το μπροστινό πανέμορφο φανάρι, του προσδίδει μια χαρακτηριστική ταυτότητα. Τα ογκώδη πλαστικά συνάδουν σε μια πιο επιβλητική εικόνα και δίνουν την αίσθηση, ότι το GT έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το Χ.  Τελείως διαφορετική είναι η θέση οδήγησης, με τον αναβάτη να κάθεται πιο ξαπλωτός, χάρη στις κεκλιμένες πλατφόρμες οι οποίες έχουν προεκταθεί στο βάθος του φερινγκ. Αυτό σου επιτρέπει να απλώσεις τα πόδια, δημιουργώντας την δική σου comfort zone. Πανέξυπνα και πολύ πρακτικά στη χρήση, αποδεικνύονται και τα πατάκια του συνοδηγού, τα οποία δεν είναι πτυσσόμενα, όπως έχουμε συνηθίσει, αλλά είναι ενσωματωμένα στα πλαστικά,  αποτελώντας συνέχεια της πλατφόρμας. Είναι δε αρκετά μεγάλα, με συνέπεια να πατάει ολόκληρο το πέλμα του συνεπιβάτη. 

    Φυσικά το GT εστιάζει στην άνεση και τον τουρισμό και κατΆ επέκταση διαθέτει ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, που ανταπεξέρχεται στις μετακινήσεις εντός και εκτός αστικού πεδίου. Η μεγαλύτερη ζελατίνα θα συνοδεύσει τον αναβάτη στον ανοιχτό δρόμο, μειώνοντας τον εισερχόμενο προς αυτόν αέρα. Μπορεί να μην ρυθμίζεται, αλλά προστατεύει ικανοποιητικά, ακόμα και ψηλότερους αναβάτες όταν τα χιλιόμετρα στην έγχρωμη TFT οθόνη, γίνουν τριψήφια. Τα 8 επιπλέον κιλά ,έναντι του Χ, δεν φαίνονται στην πράξη και στοιχειοθετούν διαφορά μόνο στον πίνακα των τεχνικών. Από εκεί και πέρα, στο δρόμο το GT πατάει σταθερά και με αυτοπεποίθηση, ακολουθώντας πρόθυμα κάθε εντολή του οδηγού. Ο κινητήρας, όπως και στο Χ, διαθέτει αρκετή ροπή και οι επιταχύνσεις είναι άμεσες. Είναι και αρκετά οικονομικός, με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 4,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, και αυτό το εισπράττει ο οδηγός πιο μεστά, σε μεγαλύτερα δρομολόγια, εκτός του αστικού ιστού.  Απόλυτη ταύτιση με το Χ σε επίπεδο περιφερειακών εξαρτημάτων, με το πακέτο αναρτήσεων και φρένων να ικανοποιεί πλήρως σε όλες τις συνθήκες. Σφιχτές αλλά άνετες αναρτήσεις που δεν κοπανάνε ακόμα και με δικάβαλο.  Δυνατά φρένα που κατεβάζουν άμεσα τα χιλιόμετρα όταν χρειαστεί να επιβραδύνεις, με την υποσημείωση ότι το ABS παρεμβαίνει λίγο γρηγορότερα από ότι θα ήθελα. Η άψογη συνεργασία πλαισίου - αναρτήσεων – ελαστικών, προσφέρει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, γεγονός που καθιστά το ρόλο του traction περιορισμένο, μόνο σε πολύ γλιστερές επιφάνειες.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Nikos

      αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου! όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή; και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί; αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!

       
    • S. M.

      Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).

        5
    • xaris

      Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης). Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.

       
    • Χαρης

      Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.

       
    • dimitris

      Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ BMW ή ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ FACON ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ? ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΚΡΙΒΟ!

        17