Με την έλευση του GT, η BMW διαθέτει πλέον στις τάξεις της, μια ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη γκάμα μοντέλων, σε αυτό το πρώτο βήμα της, στη μεσαία κατηγορία των scooter. Το C 400 GT δεν είναι απλώς, ένα ακόμα τουριστικό scooter. Εδώ μιλάμε για μια προσεγμένη κατασκευή με κομψή σχεδίαση, που αναδύει άρωμα πολυτέλειας σε κάθε της λεπτομέρεια. Το premium παρουσιαστικό του απευθύνει κάλεσμα και σε ένα πιο απαιτητικό, πιο επαγγελματικό κοινό, χωρίς αυτό να μειώνει στο ελάχιστο, τις αρχές πάνω στις οποίες έχει βασιστεί. Με το GT θα απολαύσεις τις καθημερινές σου μετακινήσεις εντός πόλης, ενώ παράλληλα καλύπτει το κενό που αφήνει το Χ, όταν πρόκειται να βρεθείς σε εκτός πόλης διαδρομές. Η διαφορά των 1.100 ευρώ στην βασική έκδοση, γίνεται αισθητά μικρότερη, αν αναλογιστούμε ότι το GT φοράει αξεσουάρ, τα οποία βρίσκονται στον κατάλογο του πρόσθετου εξοπλισμού στο Χ. Αν η πόλη δεν σου αρκεί, απευθύνσου στο C 400 GT!
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 350 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 80 Χ 69,6 | |||
Συμπίεση (:1) | 11.5 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 34/7500 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 3,57/6000 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 12.8 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4.6 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 140 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι 35χιλ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 110 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 112 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/265, 4Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/265, 1Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 120/70-15 | |||
Ελαστικό Π | 150/70-14 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2210 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 835 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1565 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 775 | |||
Βάρος (κιλά) | 212 | |||
Αποθηκευτικός χώρος (λίτρα) | 43 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ο | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ν | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν | |||
Μετρήσεις | ||||
0 - 50 Km/h (sec.) | 2.3 | |||
0 - 100 Km/h (sec.) | 8.1 | |||
50 - 100 Km/h (sec.) | 5.7 | |||
100 - 0 Km/h (Μέτρα) | 41.2 |
αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου! όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή; και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί; αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!
Το μεγάλο σέρβις πανάκριβο.αν ρωτήσετε το κόστος θα δειτε
Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).
Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης). Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.
Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.
Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ BMW ή ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ FACON ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ? ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΚΡΙΒΟ!