Λίγη εμπειρία αν έχεις, το... “κόβεις” ότι το “Racer” δεν θα είναι και το πιο άνετο μηχανάκι του κόσμου... Μούρλια να το βλέπεις, χαζεύεις ώρα αλλά όταν ανέβεις πάνω του, ειδικά αμ δεν είσαι προετοιμασμένος, αρχίζουν τα... δύσκολα. Σε απλώνει το “Racer” πάνω του, σκύβεις αρκετά μπροστά και χαμηλά να πιάσεις τα clip, ξαπλάρεις σχεδόν μπρούμυτα πάνω στο ρεζερβουάρ...ταυτόχρονα σου τραβά τα πόδια πίσω και πάνω και κάπως έτσι βρίσκεσαι σαν μια θέση που σίγουρα φωνάζει από μακριά vintage racing καταστάσεις. Οκ, πολύ ωραίο το τριπάκι που σε βάζει αυτή η μοτοσικλέτα, αλλά μετά από 5 λεπτά οδήγησης μέσα στην πόλη, θες να κατέβεις.
Πολύ το βάρος που πέφτει στους καρπούς και βαριά η αίσθηση του τιμονιού... μπορεί λειτουργικά η μοτοσικέτα να είναι φιλική, ο κινητήρας είναι πολύ ροπάτος και τα χειριστήρια μαλακά και προοδευτικά και με αίσθηση και, και, και... αλλά δεν θα την παλέψεις για πολύ! Ασε την πόλη και τις καθημερινές μετακινήσεις, βγες πιο έξω. Πού; Πιάσε εθνική και θα δεις που θα πεις εδώ είμαστε! Το “racer” φορτώνει χιλιόμετρα πανεύκολα, ο boxer αρχίζει το χαρακτηριστικό τραγούδι του στις υψηλές στροφές και η μοτοσικλέτα κοντράρει τον προαστικαό σιδηρόδρομο σε ατραθερότητα. Ράγες, πώς το λένε; Η βαριά αίσθηση του μπροστινού σε αποζημιώνει σε αυτό το πεδίο, το “Racer” τα στρίβει όλα όπως έρχεται σε ανοικτές παρατεταμένες και χασμουριέται.
Η κληρονομία του R90S, αυτό το χαρακτηριστικό που το ανήγαγε στο θρύλο, το ότι πήγαινε δηλαδή στις “αυτομπάνες” σφαίρα, έχει περάσει και στο “Racer”! Βράχος! Είναι η πρώτη φορά που θεωρούμε ότι η μέτρια κάλυψη ενός fairing είναι πλεονέκτημα! Γιατί; Γιατί στις υψηλές ταχύτητες, ο αέρας που σπρώχνει λυσσαλέα το κορμό σε όρθια θέση, αποφορτίζει τους καρπούς από το βάρος που δέχονται. Με λίγα λόγια το “Racer” είναι για να το πηγαίνεις απο αρκετά ως πόλύ γρήγορα. Έχει δύναμη για να δείχνει 200άρες παντού και πάντα, κάθε μέρα όλη μέρα αλλά αναπόφευκτα, μικρή χώρα η Ελλάδα, σε κάποια φάση κάπου θα τελειώσουν οι εθνικές... και τότε τι; Αν ο επαρχιακός που ακολουθεί είναι οκ σε χάραξη και με ανοικτές στροφές, το πάρτι συνεχίζεται! Το “Racer” θα καλύψει απολαυστικά αυτές τις αποστάσεις, θα πλαγιάσει αρχοντικά, θα επιταχύνει μεστά και δυνατά μετά συνοδείας φανταστικού ήχου (από την εισαγωγή) και αν χρειαστεί θα φρενάρει επίσης με πειθώ από οποιαδήποτε ταχύτητα.
Αν όμως ο ανοικτός επαρχιακός δώσει την θέση του σε πιο κλειστά κομμάτια, που απαιτούν απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, ακαριαίες εισόδους και ακραίες μεταβολές στην κινητική κατάσταση, κάντε αναστροφή και γυρίστε πίσω στα κομμάτια που ταιριάζουν στην μοτοσικλέτα. Απλά δεν... όχι γιατί το “Racer” τα βρίσκει σκούρα λόγο αδυναμίας διαχείρισης από τα δομικά του τμήματα, εσείς θα τα βρείτε σκούρα, όπως τα βρήκαμε και εμείς, λόγω αδυναμίας διαχείρισης της μοτοσικλέτας σε τέτοιες απαιτητικές συνθήκες. Δεν τον ευχαριστιέσαι, είναι αγγαρεία και για σένα και για την μοτοσικλέτα, που είναι πολύ ξεκάθαρη στις προτιμήσεις της... αν τις σεβαστείς, οκ, αν όχι... πρόβλημα!