Ο τελευταίος των Μοϊκανών; Κατάφερε ο αερόψυκτος boxer να “περάσει” τις Euro4 προδιαγραφές... στο μέλλον όμως; Προλαβαίνετε ακόμα λοιπόν τους μεγάλους αερόψυκτους!

    Κινητήρας

    Όπως είναι γνωστό, ο boxer έχει πλέον... ασπαστεί την υγρόψυξη, έστω και μερική, στις κεφαλές. That`s not the case για το “Racer” όμως, που για λόγους αυθεντικότητας ( ; ) φέρει την τελευταία και προφανώς πιο εξελιγμένη αερόψυκτη έκδοση αυτού. Με χωρητικότητα 1.170 κ.εκ. δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις ακτινικά διατεταγμένες βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδει 110 ίππους στις 7.550 σ.α.λ. και 11,8 kg-m ροπής στις 6.000, τιμές ικανοποιητικές -και με το παραπάνω- για την κατηγορία στην οποία ανήκει η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα.

    Φυσικά, συμμορφώνεται με τις Euro4 προδιαγραφές σε όλα του, οπότε είναι και αρκούντως ήσυχος. Η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας παραδόθηκε με εγκατεστημένο σύστημα ASC, το κατά BMW traction control δηλαδή, που ανήκει στην λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού.