Τεχνικά χαρακτηριστικά Διαβάστηκε από 69.686 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/12/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Κινητήρας Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 698 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83,0 Χ 64,5 Συμπίεση (:1) 11,6 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 70/8.000 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 70/6.000 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 20 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,7 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 178 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ Διαδρομή (χλστ.) 140 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό KYB χλστ ΑΕ,ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) 45 (154 στον τροχό) Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 1Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 160/60-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2.200 Πλάτος (χλστ.) 925 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.505 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790 Βάρος (κιλά) 232 (215 Χωρίς υγρά) Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν / O Τraction Control / Ρυθμ. O / O Στροφόμετρο Ν Immobilizer N Yπολογιστής ταξιδιού N Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης N Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν / Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν / Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ν / Ν Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Benelli TRK 702 - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας - ΕπιδόσειςΣελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6ΟδηγώνταςΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά