Όλα ξεκινάνε από την καρδιά του μεγαλοπρεπή «αιλουροειδή» υδρόψυκτου, τετραβάλβιδου και δικύλινδρου κινητήρα Euro5 προδιαγραφών με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, με διπλό σώμα γκαζιού 41 χιλιοστών και σύστημα ανάφλεξης της Bosch MSE 6.0. Η απόδοση των 698 κυβικών εκατοστών, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ανέρχεται στους 70 ίππους στις 8.000 στροφές ανά λεπτό και με ροπή 70Nm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό. Οι 6 σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο ταχυτήτων, θα συνεργαστούν σε καλά επίπεδα, με τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, για πιο αναίμακτες αλλαγές. Η δύναμη που περνάει όλη κάτω στον δρόμο, θα του επιτρέψει να αποφύγει οποιαδήποτε απώλεια ισχύος, προσφέροντας σημαντικό προβάδισμα στην κατανάλωση εκτός πόλης, που κυμαίνεται στα 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 4,7 λίτρα. Ο ήχος της εξάτμισης είναι άκρως εθιστικός στο άκουσμα του, με διάταξη εξαγωγής σωλήνων 2-1-1. Σημαντική απουσία στον κόσμο των «πλούσιων» ηλεκτρονικών συστημάτων, αποτελεί το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS, μιας και δεν διαθέτει η TRK 702, χωρίς όμως να φαίνεται ότι το χρειάζεται κιόλας.