Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
3 Φωτογραφίες »

Η γερή ραχοκοκαλιά του «Λέοντα», αποτελείται από ένα άκαμπτο ατσάλινο πλαίσιο στρόγγυλης διατομής, φέροντας ξεχωριστό τμήμα υποπλαισίου. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς η γεωμετρική κατανομή είναι 60-40 και τα 232 κιλά (215 χωρίς υγρά) που έχει πλήρες υγρών, την καθιστούν μια μοτοσικλέτα που δεν θα δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες, ελιγμούς και γρήγορη οδήγηση. Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι 50 χιλιοστών, με διαδρομή 140 χιλιοστών άνευ ρυθμίσεων, το οποίο όπως αποδείχθηκε στην πράξη, ότιδεν τις χρειάζεται κιόλας, μιας και η οδηγική του συμπεριφορά διάβαζε το κάθε τι, πέραν του καλού. Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί, ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενο χωρίς μοχλικό, ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, το όποιο καταλήγει μέσα στο μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι, με διαδρομή 45 χιλιοστά (154 στον τροχό). Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκε η σίγουρη λύση των Pirelli Angel GT, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς από χυτό αλουμίνιο. Μιας και ήρθε η ώρα του Λιονταριού να βάλει «φρένο», στα υπόλοιπα αρσενικά της αγέλης, οι δύο δίσκοι μπροστά των 320 χιλιοστών με τις τετραέμβολες δαγκάνες και ο ένας δίσκος πίσω των 260 χιλιοστών με τη μονοέμβολη δαγκάνα, θα ακινητοποιήσουν την TRK βοηθούμενοι από την άσκηση πίεσης που δέχονται οι ρυθμιζόμενες μανέτες. Πατάμε μίζα, φεύγουμε και με το πρώτο μέτρο που κάνουμε, η προειδοποιητική ένδειξη καλής λειτουργίας του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS σβήνει, όπου δυστυχώς, δεν θα μας αφήσει να παίξουμε παραπάνω μαζί της, μιας και δεν μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την ευαισθησία του, αλλά ούτε να απενεργοποιηθεί έστω στον πίσω τροχό.

Σελίδα 1Benelli TRK 702 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά