Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς Neo Sports Café, έτσι και το CB300R έχει τον δυναμικό χαρακτήρα που πολλοί ζητούσαν από την Honda, κρατώντας σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα χωρίς παραχωρήσεις. Με μαζεμένες διαστάσεις που θυμίζουν μικρότερη κατηγορία, είναι κομψό χωρίς άσκοπες υπερβολές, ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στο ρετρό και το μοντέρνο. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, αποπνέει premium αίσθηση, τόσο στα πλαστικά όσο και στα μηχανικά μέρη. Η σέλα δεν είναι η πιο χαμηλή της κατηγορίας καθώς βρίσκεται στα 799 χιλ από το έδαφος. Είναι ευρύχωρη, αλλά αποδεικνύεται και αρκετά σκληρή στην πολύωρη χρήση, όπως αντίστοιχα και η θέση για τον συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στη διάθεσή του και χειρολαβές, διακριτικά τοποθετημένες στο πίσω μέρος. Η LCD οθόνη του πίνακα οργάνων (ζυγίζει μόλις 230γρ.)ταιριάζει με το ύφος της μοτοσυκλέτας. Η καρδιά του νέου μοντέλου είναι ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 286 κυβικών που έχουμε γνωρίσει από το CBR300R, ο οποίος για μείωση του κόστους συντήρησης χρησιμοποιεί τα ελάχιστα κινούμενα μέρη, αποδίδοντας 31,5 ίππους στις 8.500σ.α.λ και 2,8 κιλά ροπής στις 7.500σ.α.λ. Τα απόλυτα νούμερα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, έχουν όμως να κινήσουν ένα ιδιαίτερα ελαφρύ σύνολο που δεν ξεπερνά τα 143 κιλά. Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο, είναι ένας συνδυασμός σωληνωτών και πρεσαριστών τμημάτων από ατσάλι, το οποίο συνεργάζεται με ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι , πετυχαίνοντας έτσι την απαραίτητη ακαμψία. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ και ένα μονό αμορτισέρ, το οποίο εδράζεται χωρίς μοχλικό και ρυθμίζεται σε 5 θέσεις ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Η Honda προσφέρει ποιοτικές λύσεις και στα φρένα, καθώς εξόπλισε το μικρό CB με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Nissin εμπρός και δίσκο 296χιλ, μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 220χιλ πίσω και δικάναλο σύστημα ABS που συνεργάζεται με μονάδα IMU, ξεφεύγοντας από τα δεδομένα της κατηγορίας.