To MT-03 δεν έχει την απόλυτη συμπεριφορά sport μοτοσυκλέτας, μπορείς όμως να κινηθείς ταχύτατα χωρίς να θυσιάζεις την άνεση, με ένα συνδυασμό που έχει κάνει επιτυχημένη την σειρά MT. Αιχμηρή και σύγχρονη σχεδίαση με έντονες γωνίες που παραπέμπουν κατευθείαν σε ρομπότ της Ιαπωνικής κουλτούρας και συμβαδίζουν με το DNA της εταιρίας. Η ποιότητα υπερκαλύπτει τα στάνταρ της κατηγορίας. Το MT-03 μπορεί να βασίζεται στο YZF- R3, η θέση οδήγησης όμως διαφέρει όντας πιο άνετη, ώστε να συμβάλλει στην άνεση της καθημερινής μετακίνησης στην πόλη. Το πιο φαρδύ και ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι σε συνδυασμό με τη χαμηλή σέλα (780χιλ), τοποθετούν το σώμα σε όρθια θέση που θα βολέψει (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) όλα τα αναστήματα. Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις και πέρα από μοντέρνος είναι πλήρης. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, βασίζεται επίσης στο R3 και διαθέτει σφυρήλατα έμβολα και ειδικά κατεργασμένες μπιέλες, που σε συνδυασμό με τον ελαφρύ στρόφαλο 180 μοιρών επιτρέπουν το ανεμπόδιστο στροφάρισμα ψηλά. Έτσι, η μέγιστη απόδοση των 42 ίππων έρχεται στις 10.750σ.α.λ ενώ τα 3 κιλά ροπής εμφανίζονται στις 9.000σ.α.λ., νούμερα που κρίνονται απόλυτα ικανοποιητικά για τα 321 κυβικά και την κατηγορία. Η επιτυχημένη πλατφόρμα που στήθηκε το YZF-R3 πέρασε αυτούσια και στο MT-03, κάτι που σημαίνει ότι συναντάμε ατσάλινο σωληνωτό-περιμετρικό πλαίσιο με σωλήνες 35χιλ. το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα, συμβατικό πιρούνι 41 χιλ χωρίς ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ στο πίσω μέρος, που εδράζεται απευθείας χωρίς μοχλικό στο ατσάλινο μακρύ ψαλίδι 573 χιλ. και παρέχει τη δυνατότητα για ρύθμιση της προφόρτισης ελατηρίου. Στον τομέα της πέδησης η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με πλευστό δίσκο 289χιλ και δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά, ενώ πίσω διαθέτει δίσκο 220 χιλ με δαγκάνα μονού εμβόλου. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το ABS από τον βασικό εξοπλισμό.