Μπορεί να είναι 125 κ.εκ. αλλά από χώρους δεν πάσχει σε καμία περίπτωση το BX. Η κλασσικού ύφους ενιαία σέλα είναι μεγάλη σε μήκος αλλά και σε πάχος, με το αφρώδες να είναι... μπόλικο. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός παραμένει ξεκούραστος επάνω της, ενώ οι μετακινήσεις μπροστά και πίσω γίνονται πανεύκολα και αβίαστα, οπότε βολεύονται όλα τα αναστήματα. Από εκεί και έπειτα, τα μαρπιέ είναι τοποθετημένα σε θέση που δεν διπλώνει πολύ τα πόδια, ενώ και το ψηλό τιμόνι έρχεται πολύ φυσικά στα χέρια.
Συνολικά λοιπόν, η θέση οδήγησης είναι άνετη και ουδέτερη και επάνω στο BX 125, δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να γκρινιάξει. Το δε ύψος της σέλας δεν θα προβληματίσει τους βραχύσωμους ή τις αναβάτριες, αφού και οι δύο μπορούν να πατάνε και τα δυο τους πόδια κάτω με ευκολία. Συνεχίζοντας στα χειριστήρια, αυτά δεν διεκδικούν πρωτεία σχεδιασμού ή αισθητικής αλλά κάνουν την δουλειά τους μια χαρά και δεν απαιτούν εκπαίδευση για να τα συνηθίσει κανείς. Μικρό παραπονάκι για το ότι ο διακόπτης των φλας δεν λειτουργεί με επαναφορά και πάτημα για ακύρωση αλλά πρέπει να τον ξαναφέρεις μόνο σου στην μεσαία θέση.
Το μονό κοντεράκι στη μέση του τιμονιού, έχει αναλογικό στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη όπου φιλοξενούνται το ταχύμετρο, η ένδειξη βενζίνης καθώς και ολικός χιλιομετρητής. Τι άλλο να χρειαστείς δηλαδή σε 125άρι; Τέλος με το κλειδί του BX 125 πέρα από το να γυρνάτε την κεντρική κλειδαριά για να το βάζετε μπροστά, μπορείτε να το κλειδώνετε στην περιοχή του λαιμού και να ανοίγεται την πολύ όμορφη τάπα βενζίνης που φέρει κάλυμμα στον ομφαλό της.