Απροβλημάτιστο στο δρόμο το ΒΧ 125 θα κρατήσει άνετο και ξεκούραστο τον οδηγό, εκτελώντας πειθήνια ότι αυτός του ζητήσει.

    Οδηγώντας: Ευχάριστο και ικανό

    Το BX 125 παίρνει άμεσα μπροστά και κρατά ένα σταθερότατο ρελαντί. Πάτημα στον μαλακό συμπλέκτη και η πρώτη κουμπώνει αβιάστα, με το κιβώτιο να έχει συνολικά σχετικά μεγάλες διαδρομές από σχέση σε σχέση αλλά να είναι πολύ θετικό και μαλακό. Στα πρώτα αναγνωριστικά μέτρα γίνεται άμεσα αντιληπτή μια αίσθηση “στιβαρότητας” που αποπνέει η μοτοσικλέτα, με το πάτημα της στο δρόμο να μην θυμίζει μοτοσικλέτα 125 κ.εκ. αλλά κάτι μεγαλύτερο σε κυβικά. 

    Δεν εννοούμε, βέβαια, ότι το μοντέλο είναι βαρύ, ίσα – ίσα, είναι πανάλαφρο, απλά ότι ανοίγοντας το γκάζι, το BX 125 επιταχύνει χωρίς κομπιάσματα και δισταγμούς με τον κινητήρα να είναι γραμμικός και να αποδίδει καλά παντού, ενώ δεν έχει πρόβλημα να “τραβήξει” τις πρώτες σχέσεις σε πολύ υψηλούς ρυθμούς περιστροφής λίγο πριν τον κόφτη. Οι ελιγμοί μέσα στην κίνηση, όσο πυκνή και αν είναι αυτή, γίνονται με μεγάλη ευκολία και το BX 125 υπακούει άμεσα και πρόθυμα στις εντολές του οδηγού για αλλαγή κατεύθυνσης. 

    Αναπάντεχα καλή η λειτουργία των αναρτήσεων που χωρίς να είναι πολύ σφιχτές σε settings, δεν παρουσιάζουν πλεύσεις αλλά  ούτε και ταλαιπωρούν τον οδηγό περνώντας αφιλτράριστους τους κραδασμούς από τις κακοτεχνίες των δρόμων, διατηρώντας την συνοχή σε κάθε περίπτωση. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα φρένα, των οποίων η απόδοση είναι πολύ καλή συνολικά, με το CBS να λειτουργεί άψογα. Το αποτέλεσμα είναι το BX 125 να ακινητοποιείται με ασφάλεια απ΄ όλο το εύρος των ταχυτήτων που μπορεί να αναπτύξει κάτι στο οποίο συνεπικουρούσαν και τα ελαστικά του, που προσέφεραν ικανοποιητικά επίπεδα πρόσφυσης. 

    Μιλώντας για ταχύτητες, η μεγαλύτερη ένδειξη που είδαμε στο ταχύμετρο ήταν 115 χλμ./ώρα με ευνοϊκές συνθήκες, ενώ τα 100 χλμ./ώρα, προσεγγίζοντας με άνεση πάντα και παντού. Απόλυτα σταθερό και σε αυτή την περίπτωση, το BX 125 δεν θα φοβίσει όταν διανύει περιαστικούς δρόμους ή λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας, εντός αστικού ιστού. Σε ότι αφορά στην κατανάλωση, μετρήσαμε 2,3 λίτρα ανά 100 χλμ., μια τιμή απόλυτα αποδεκτή, που βάζει το BX 125 στο club των πολύ οικονομικών δίτροχων της αγοράς. Η scrambler φύση της μοτοσικλέτας, μας ώθησε να την κάνουμε ένα βολτάκι και εκτός δρόμου, όπου και πάλι μας εξέπληξε ευχάριστα! Πάει “τάπα” -τηρούμενων των αναλογιών- δεν “βαρυγκωμά” ούτε και σου δίνει την αίσθηση ότι θα διαλύσει από λεπτό σε λεπτό, ενώ δεν είπε όχι ακόμα και σε μικρά αλματάκια και σουζάκια. 

    BRIXTON: Κλείστε ένα test drive με το Cromwell 1200!