Το πλαίσιο του BX 125 είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, μονό και ανοικτό, μια διάταξη που εξοικονομεί αρκετό βάρος και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα ελαστικότητας ή αδυναμίας διαχείρισης των δυνάμεων που αναπτύσσονται... για νεορετρό 125 πρόκειται άλλωστε. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά έχει τοποθετηθεί συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με τις κλασσικές φυσούνες να καλύπτουν τα καλάμια του, ενώ πίσω έχουμε δύο αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.
Εντυπωσιακό το γεγονός ότι τα φρένα, δίσκοι μπροστά και πίσω με διπίστονες δαγκάνες, είναι συνδυασμένα με CBS (Combined Braking System), όπως το ονομάζει η Brixton. Aυτό σημαίνει ότι πατώντας μόνο την μανέτα του μπροστινού φρένου, διοχετεύεται μέσω του υδραυλικού κυκλώματος ένα μέρος της ισχύος πέδησης και στο πίσω φρένο, καθώς και το αντίστροφο. Τα ελαστικά, τα οποία θα τα χαρακτηρίζαμε “σκραμπλερίσια” σε ότι αφορά στην χάραξη τους, προέρχονται από την CST και οι διατάσεις του είναι 100/90-18” μπροστά και 120/80-17” πίσω.