LIVE: κίνηση στους δρόμους
CB1000 και CB1000SP Hornet προ των πυλών
3 Φωτογραφίες »

CB1000 και CB1000SP Hornet προ των πυλών

Ολοκληρώνεται η οικογένεια Hornet με το νέο 1000ρη
150 ίπποι η βασική έκδοση και 156 η έκδοση SP
Θα πληρούν τις Euro5+ προδιαγραφές
Αναρτήσεις Showa, τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, τρία επιπλέον riding modes

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Ολοκληρώνεται η οικογένεια Hornet με το νέο 1000ρη

Σχεδόν ένας χρόνος μετά την αναμενόμενη πρώτη παρουσίαση στην EICMA 2023 του Μιλάνου, η Honda επιβεβαιώνει την κυκλοφορία του νέου μοντέλου CB1000 Hornet και τις ακόμα πιο ισχυρής έκδοσης SP βελτιώνοντας τις επιδόσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πολυαναμενόμενης Hornet και ολοκληρώνοντας την οικογένεια Hornet με το νέο 1000ρη τύπου streetfighter. To γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται από εγκρίσεις τύπου που έχουν κατατεθεί στη Γερμανία και μαρτυρούν τα δύο νέα μοντέλα, CB1000 Hornet και CB1000SP.

150 ίπποι η βασική έκδοση και 156 η έκδοση SP

To νέο Ηonda CB1000 Hornet φέρει μια σειρά από τεχνικά χαρακτηριστικά που υπόσχονται μια ισχυρή μοτοσυκλέτα  150 ίππων στη βασική της έκδοση και 156 ίππων στην έκδοση SP.  H έκδοση SP δεν ήταν σίγουρο ότι θα κυκλοφορήσει μαζί με το νέο Hornet αλλά οι τελευταίες πληροφορίες το επιβεβαιώνουν αναμένοντας φυσικά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου με τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Τα αρχικά SP συνήθως μαρτυρούν μια πιο σπορ έκδοση η οποία δεν είναι καθόλου απίθανο να κυκλοφορήσει λίγο αργότερα από την βασική και ενδεχομένως να εξολίζεται με ακόμα πιο αναβαθμισμένα συστήματα όπως ημιερνεργητικές αναρτήσεις.

Θα πληρούν τις Euro5+ προδιαγραφές

Σε αντίθεση με άλλα έγγραφα έγκρισης τύπου που προσφέρουν λεπτομερείς πληροφορίες για διαστάσεις, βάρος και άλλες μηχανικές λεπτομέρειες, οι καταχωρίσεις που δημοσιεύτηκαν στη Γερμανία για τα μοντέλα Honda CB1000 και CB1000SP περιορίζονται σε βασικές πληροφορίες, επικεντρώνοντας κυρίως στις εκπομπές και την ισχύ. Τα έγγραφα επιβεβαιώνουν ότι και τα δύο μοντέλα της Honda έχουν εγκριθεί σύμφωνα με τους αυστηρούς κανόνες Euro 5+, που αποτελούν την τελευταία ευρωπαϊκή νομοθεσία για τον έλεγχο των εκπομπών των οχημάτων. Παρόλο που τα μοντέλα έχουν διαφορετική ισχύ, τα δεδομένα δείχνουν ότι και τα δύο έχουν ίδιες εκπομπές καυσαερίων.

Αναρτήσεις Showa, τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, τρία επιπλέον riding modes

Το νέο Honda CB1000 είναι σίγουρο ότι θα μοιάζει πολύ με το μοντέλο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση EICMA πέρυσι. Θα διατηρήσει το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο twin-spar και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa SFF-BP 41mm. Το φρενάρισμα θα αναλαμβάνουν τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και η ενημέρωση του αναβάτη θα γίνεται μέσω μιας σύγχρονης TFT οθόνης. Θα διαθέτει τρία επιπλέον riding modes, traction control και συμπλέκτη ολίσθησης.