CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.

CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
3 Φωτογραφίες »

- CB1000F αντικαταστάτης του CB1300 Super Four;
- Κινητήρας του Hornet, που προέρχεται από το CBR1000RR
- 150 ίπποι και 50 κιλά λιγότερα από το απερχόμενο CB1300SF
- Ανταγωνισμός με τα υπόλοιπα «στρογγυλοφάναρα»

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

CB1000F αντικαταστάτης του CB1300 Super Four;

Νέα από την Ιαπωνία μας έρχονται και πιο συγκεκριμένα από την Honda. Τα νέα, σε μορφή φήμης ακόμα, είναι ότι υπάρχει ενδεχόμενο η Honda να αναβιώσει έναν διάδοχο του BIG-1 και αυτή τη φορά να τον τοποθετήσει στην κορυφή της σειράς CB-F με την ονομασία CB1000F. Το CB1000F θα είναι ένα naked μοντέλο, βασισμένο στο CB1000 Hornet και ίσως να αντικαταστήσει το CB1300SF, το οποίο έχει σταματήσει η εισαγωγή του στην Ευρώπη και γενικά σταματάει και την παραγωγή του γιατί δεν ακολουθεί πλέον την κανονισμούς ρύπων.

Κινητήρας του Hornet, που προέρχεται από το CBR1000RR

Η Honda είχε ετοιμάσει για την έκθεση του 2020 το CB-F concept, το οποίο αν μη τι άλλο, μας λέει για ένα νέο μοντέλο της F σειράς. Τελικά η έκθεση ακυρώθηκε λόγω covid και δεν το είδαμε από κοντά.  Έχοντας στην γκάμα του το CB1000 Hornet ήδη, υποθέτουμε ότι ο 1000άρης κινητήρας του CBR1000RR που φοράει, θα μπορούσε να μπει και σε ένα πιο ρετρό σύνολο με στρογγυλό φανάρι για τους νοσταλγούς των δεκαετιών 1980 και 1990 και φυσικά τους νεότερους που ζητάνε μία ρετρό, γυμνή, όμορφη και δυνατή, μοτοσυκλέτα. Οπότε όλες αυτές οι φήμες μαζί, δένουν μεταξύ τους και κλείνουν προς επίτευξη. 

150 ίπποι και 50 κιλά λιγότερα από το απερχόμενο CB1300SF

Έχοντας λοιπόν κατά νου ότι θα είναι βασισμένο στο Hornet, τότε μπορούμε να περιμένουμε μια ιπποδύναμη γύρω στα 150άλογα, αλλά και ταυτόχρονα κάπου 50 κιλά λιγότερα από το CB1300F που αντικαθιστά. Φυσικά θα έχουμε αντίστοιχα ανεστραμμένα πιρούνια, ηλεκτρονικά καλούδια που θα την κάνουν μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα. Και επειδή υπάρχει μια τάση της Honda, αλλά και γενικά, επανακυκλοφορίας χρωματισμών που χρησιμοποιήθηκαν σε εμβληματικά μοντέλα, πιστεύουμε ότι το ασημί με μπλε γραμμές και το κόκκινο που χρησιμοποιήθηκαν στο CB750F της δεκαετίας του 1980 θα είναι σίγουρα στις επιλογές.

Ανταγωνισμός με τα υπόλοιπα «στρογγυλοφάναρα»

Αν με το καλό γίνουν όλα αυτά λοιπόν, η Honda CB1000F θα κληθεί να αντιμετωπίσει τα Kawasaki Z900RS, Yamaha XSR900, BMW R nineT, Triumph Speed Twin και Bonneville. Το μέλλον θα δείξει πρώτον, αν η Honda θα προχωρήσει σε αυτή τη κίνηση και δεύτερον τι θα έχει να προσφέρει αυτό το μοντέλο στη σημερινή αγορά, απέναντι στον άμεσο ανταγωνισμό και τους απαιτητικούς νοσταλγούς και λάτρεις του παλιού δυνατού στρογγυλοφάναρου.