Αυτό που παρατηρεί κανείς αμέσως μόλις ανέβει πάνω στο 450NK και αρχίσει να γράφει τα πρώτα χιλιόμετρα, είναι η εύρυθμη και γλυκιά λειτουργία του κινητήρα. Η απόδοση της ισχύος γίνεται γραμμικά, χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η μέγιστη ροπή μπορεί να έρχεται στις 7.600 σ.α.λ., αλλά ένα σεβαστό ποσοστό της είναι διαθέσιμο από πολύ χαμηλότερα, κάνοντάς σε να μην νοιώθεις μειονεκτικά πουθενά μέσα στην κίνηση.
Όταν βγάζεις το 450ΝΚ έξω από τους λεωφορειόδρομους και σε διαδρομές με περισσότερες στροφές, θα δεις ότι πρόθυμα σε ακούει και γίνεται ένα ευχάριστο παιχνίδι, χωρίς να μεταφέρει οποιαδήποτε αίσθηση ανασφάλειας στον αναβάτη, ενώ το χαμηλό της βάρος (165 κιλά χωρίς υγρά) κάνει το χειρισμό της ακόμα πιο εύκολο. Ο ήχος που βγαίνει από την εξάτμιση είναι κάτι πολύ σημαντικό για τους περισσότερους που θα βρεθούν στη σέλα της και εδώ η CFMOTO έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, με τον ήχο που βγαίνει από το τελικό της εξάτμισης να «γεννάει όνειρα» στους νέους αναβάτες της Α2, αλλά και να γεμίζει ευχαρίστηση τους παλαιότερους.
Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να αποσβέσουν τις περισσότερες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, ενώ ακόμα και όταν χρειάστηκε να αρπάξουμε λίγο πιο δυνατά τα φρένα, η απόδοσή τους ήταν ικανοποιητική για την κατηγορία, με ωραίο αρχικό δάγκωμα, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάστηκαν 44,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα από τα 100 χλμ./ώρα.