Οδηγώντας

Με τις αναμνήσεις από την δοκιμή του CB300R ακόμα νωπές, γνωρίζαμε τι να περιμένουμε από το μικρότερο αδελφάκι του και φυσικά αυτό δεν μας απογοήτευσε. Αν λοιπόν το CB300R ήταν εύκολο στην πόλη, αυτό αποδεικνύεται πραγματικό παιχνίδι που μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο σε συνθήκες αυξημένης κίνησης. Το ελάχιστο βάρος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού (έχει κύκλο στροφής μόλις 2,3 μέτρα), η ομοιογένεια του συνόλου και η λειτουργία του κινητήρα ο οποίος δείχνει να μην παραπονιέται ποτέ, είναι ιδανικά για την καθημερινή διαδρομή ρουτίνας, αφού η κατανάλωση ούτως η άλλως δεν πρόκειται να σε απασχολεί. Τα 13.3 άλογα μπορεί να μην συγκινούν στο άκουσμά τους αλλά θα σε πάνε παντού, ακόμα και αν ο προορισμός ξεφεύγει από τα αστικά τείχηΟ κινητήρας χωρίς να είναι ράθυμος χαμηλά, βγάζει τον καλό του εαυτό μετά τις 7.000 σ.α.λ, επιτρέποντας στη μοτοσυκλέτα να κρατά άνετα 90-100χλμ/ώρα  χωρίς την παρουσία ενοχλητικών κραδασμών, ενώ το κοντέρ σταματά να ανεβαίνει στα 125 χλμ/ώρα που κρίνονται υπεραρκετά για το αστικό περιβάλλον. 

Το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και τα λάστιχα της Dunlop είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, με αποτέλεσμα να μπορούν με ευκολία να διαχειριστούν την δύναμη του κινητήρα ώστε να κινείσαι με γρήγορους ρυθμούς. Ιδιαίτερα σε σφιχτές διαδρομές μπορείς να κάνεις πολλούς οδηγούς μεγαλύτερων μοτοσυκλετών να απορούν με την φόρα που κρατάς μέσα σε κάθε στροφή. Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα που προέρχονται αυτούσια από το CB300R, επιβραδύνοντας πανεύκολα την ελαφριά μοτοσυκλέτα γεμίζοντάς σε με εμπιστοσύνη που κάθε νέος οδηγός αναζητά.