BMW F900 GS - Test

BMW F900 GS - Test
6 Φωτογραφίες »

Έντονος Off-road προσανατολισμός με τροχούς 21-17"
Κινητήρας Euro5+, 895cc με 105 ίππους, επιτάχυνση 0-100 σε 3,9sec
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo
IMU 6 αξόνων με λειτουργία Cornering και 3 Riding Modes

Τιμή: Από 14.500 ευρώ
 
+
: Οδηγική συμπεριφορά, Ισχύς, Εμφάνιση
-: Αυτονομία, Ψεκασμός

Το ακρωνύμιο GS στα on-off (Adventure πλέον) μοντέλα της BMW, σημαίνει Gelände-Straße, με την κυριολεκτική μετάφραση των λέξεων να αντιστοιχεί σε έδαφος/δρόμος και να δηλώνει τον διττό χαρακτήρα των μοντέλων, που μπορούν να κινηθούν με άνεση τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Το νέο F900 GS λοιπόν, αλλάζει τα δεδομένα στην βαυαρική μάρκα, όντας η πιο σκληροπυρηνική Adventure μοτοσυκλέτα του στόλου της, με έναν πιο ισχυρό κινητήρα, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και σημαντικά μειωμένο βάρος.
Κυριαρχία στην χωμάτινη οδήγηση και GS πάνε μαζί. Μπορεί πλέον οι θρυλικές εποχές του Paris-Dakar, όπου τα θηρία 1.000 κυβικών εκατοστών με Boxer «ψυχή» της BMW έπαιρναν πρωτιές να έχουν περάσει, όμως οι αγώνες Rally τα τελευταία χρόνια έχουν γνωρίσει τεράστια απήχηση και ένας νέος ανταγωνιστής έρχεται στο παρασκήνιο. Η BMW F900 GS, με έναν νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 895cc πλέον από τα 853cc του προκατόχου της, αποδίδει 105 άλογα με 93 Nm ροπής και είναι ικανή να σε ταξιδέψει από άσφαλτο και χώμα σε κάθε γωνιά του κόσμου.  


 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 8Η άποψή μας
BEST MOTO
EUROLAMP