Το κόστος κατασκευής του είναι υψηλό και χρειάζεται σχεδόν τον διπλάσιο χρόνο να συναρμολογηθεί σε σχέση με με έναν V2.

Μέσα στη χρονιά περιμένουμε την έκδοση "R" της Panigale.

Domenicali: «Θα φτιάξουμε φθηνότερο V4»

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή, Claudio Domenicali, η Ducati ετοιμάζει μια μικρότερης ισχύος έκδοση του V4 κινητήρα της, που θα χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Οι υπεύθυνοι της Ιταλικής εταιρείας αποφάσισαν να αφήσουν τους V2 κινητήρες και να εξοπλίσουν τη ναυαρχίδα των superbikes τους με έναν ολοκαίνουργιο V4 1.103 κυβικών. Τώρα, φαίνεται ότι ετοιμάζουν μια νέα σειρά με V4 μοντέλα, τα οποία θα δούμε στο άμεσο μέλλον.

Όπως δήλωσε ο Domenicali: «Σίγουρα θα έρθουν κι άλλα V4 μοντέλα. Ο κινητήρας αυτός είναι υπέροχος και αποτελεί μια πολύ ισχυρή πλατφόρμα. Είναι πολύ ελαφρύς και το κιβώτιο ταχυτήτων, ο συμπλέκτης και τα κάρτερ έχουν κατασκευαστεί έτσι ώστε να είναι πολύ ανθεκτικά. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούν σύντομα και άλλες κορυφαίες εκδόσεις της γκάμας μας. Δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα όπως είναι. Ο νέος θα βασίζεται μεν στην ίδια τεχνολογία, αλλά θα είναι ρυθμισμένος για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και θα έχει μικρότερο κόστος συντήρησης. Θέλουμε να το κάνουμε σωστά, οπότε δεν βιαζόμαστε.»

Το ερώτημα που δημιουργείται βέβαια είναι το που θα τοποθετηθεί ένας τέτοιος κινητήρας. Το κόστος κατασκευής του παραμένει υψηλό και χρειάζεται σχεδόν τον διπλάσιο χρόνο να συναρμολογηθεί σε σχέση με με έναν V2. Ένας πολύ καλός υποψήφιος θα ήταν το Diavel, αλλά το μοντέλο που είδαμε στο World Ducati Week είχε V2, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε μια V4 έκδοση της Multistrada ή κάποιο άλλο sport touring μοντέλο, ή ακόμα και ένα μεγάλο γυμνό, που θα αναμετρηθεί με το Tuono της Aprilia.

Δύσκολα πάντως θα δούμε κάποιο νέο V4 πριν το 2020. Μέσα στη χρονιά όμως, περιμένουμε τη νέα έκδοση "R" της Panigale V4, η οποία θα έχει κυβισμό μικρότερο από 1000 κυβικά, προκειμένου να μπορεί να αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.