EICMA 2024: Ducati Streetfighter V2
• Νέος κινητήρας V2 890cc με 120 ίππους
• Cornering ABS, DTC και έξτρα Power Launch στην έκδοση S
• Τέσσερα riding modes, τρεις τρόποι προβολής της TFT οθόνης
• Βελτιωμένη σταθερότητα με μεγαλύτερο ψαλίδι και σταμπιλιζατέρ τιμονιού
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Νέος κινητήρας V2 890cc με 120 ίππους
Ο νέος κινητήρας V2, που ζυγίζει μόλις 54,4kg, είναι ο ελαφρύτερος δικύλινδρος κινητήρας που έχει κατασκευάσει η Ducati. Η ελαφρότητά του συμβάλλει σημαντικά στη συνολική μείωση βάρους της Streetfighter V2, ενώ παράλληλα προσφέρει υψηλές επιδόσεις (120 ίππους στις 10.750σαλ και 93,3Nm στις 8.250σαλ), τις ίδιες με την «αδελφή» Panigale V2. Χάρη στη σχεδίασή του με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών μεταξύ των κυλίνδρων, ο κινητήρας προσφέρει ανταγωνιστικές επιδόσεις στο δρόμο, ενώ παράλληλα έχει τη δυνατότητα να εντυπωσιάσει σε ένα πιθανό track day. Αξιοσημείωτο είναι ότι, παρά το μειωμένο βάρος, η νέα Streetfighter είναι σύμφωνα με τη Ducati εξίσου γρήγορη με το προηγούμενο μοντέλο στην πίστα, προσφέροντας παράλληλα περισσότερη διασκέδαση στην καθημερινή οδήγηση.
Cornering ABS, DTC και έξτρα Power Launch στην έκδοση S
Η Streetfighter V2 είναι εξοπλισμένη με μια μονάδα IMU έξι αξόνων, που υποστηρίζει ένα εκτενές και αποτελεσματικό ηλεκτρονικό πακέτο, το οποίο συμβάλλει στην αυξημένη αίσθηση της ασφάλειας που μια Ducati υπόσχεται πάντα ότι προσφέρει στον αναβάτη της. Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει Cornering ABS με λειτουργία slide-by-brake, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control και Engine Brake Control, ενώ διαθέτει και το νέο Ducati Quick Shift 2.0, το οποίο χρησιμοποιείται και στην Panigale V4. Οι εκδόσεις S είναι επιπλέον εξοπλισμένες με τα συστήματα Ducati Power Launch και Pit Limiter.
Τέσσερα riding modes, τρεις τρόποι προβολής της TFT οθόνης
Η δυνατότητα προσαρμογής της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας είναι δυνατή μέσω των τεσσάρων Riding Modes (Race, Sport, Road και Wet), επιτρέποντας στον αναβάτη να επιλέξει τις ρυθμίσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης. Η νέα οθόνη TFT διαμέτρου 5 ιντσών προσφέρει τρεις προβολές ―Road, Road Pro και Track― παρέχοντας με διαφορετικό τρόπο και έμφαση τις πληροφορίες για την οδήγηση. Η διεπαφή του αναβάτη έχει απλοποιηθεί για καλύτερη αναγνωσιμότητα, με παράδειγμα το στροφόμετρο που λειτουργεί και ως ένδειξη αλλαγής σχέσεων.
Βελτιωμένη σταθερότητα με μεγαλύτερο ψαλίδι και σταμπιλιζατέρ τιμονιού
Η νέα Ducati Streetfighter V2 διαθέτει μονομπλόκ πλαίσιο που αξιοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο. Το διπλό ψαλίδι έχει σχεδιαστεί εμπνευσμένο από το Hollow Symmetrical Swingarm της Panigale V4, υποσχόμενο οφέλη σε θέματα σταθερότητας κατά την έξοδο από τις στροφές και αίσθησης κατά την οδήγηση στην πίστα. Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, με τη Streetfighter V2 να είναι εξοπλισμένη με πιρούνι Marzocchi και αμορτισέρ Kayaba, ενώ οι εκδόσεις V2 S διαθέτουν επίσης πιρούνι και αμορτισέρ Öhlins, καθώς και μπαταρία λιθίου που συμβάλλει στη μείωση του βάρους. Η νέα γεωμετρία του σασί, το μήκος του ψαλιδιού κατά 30 χιλιοστά μεγαλύτερο σε σχέση με την Panigale V2 και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού στο βασικό εξοπλισμό βελτιώνουν τη σταθερότητα σε στροφές και υψηλές ταχύτητες.