Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023

  • Ducati Panigale V4 R 2023
  • Ducati Panigale V4 R 2023
  • Ducati Panigale V4 R 2023
  • Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023 – Η ισχυρότερη Ducati της ιστορίας

Με δυνατότητα απόδοσης έως 240 ίππων, την κορυφή της τεχνολογίας και διαστημικές λύσεις εντός και εκτός του κινητήρα, η νέα Ducati Panigale V4 R είναι η ισχυρότερη μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Ducati, για τις πίστες και τους πλέον απαιτητικούς.

Από τα 218 άλογα στα 240,5 σε στήσιμο πίστας

Η Ducati Panigale V4 R 2023 ξεφεύγει σε δεδομένα παρεχόμενης ισχύος, κάνοντας πολλές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος να ζηλεύουν, αν και αξίζει να σημειώσουμε ότι ο ιδιοκτήτης της, θα πρέπει να την εξοπλίσει με αρκετά πράγματα ακόμα, για να «ανοίξει» την πλήρη ισχύ της. Ο κινητήρας V4 έχει κυβισμό 998 κ.εκ. φτάνει σε ρυθμούς περιστροφής που αγγίζουν τις 16.500 στροφές ανά λεπτό (κόφτης), ενώ αποδίδει 218 ίππους στις 15.000 σ.α.λ. παραμένοντας εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro 5! O κινητήρας φέρει πολλά υπερεξελιγμένα εξαρτήματα στο εσωτερικό του, όπως τις «τρυπημένες» μπιέλες τιτανίου για καλύτερη λίπανση, τα πιστόνια με επίστρωση DLC στις φούστες, νέους εκκεντροφόρους εισαγωγής και νέο ξηρό συμπλέκτη. Παράλληλα, το σασμάν έχει πλέον νέες σχέσεις, όμοιες με αυτές της αγωνιστικής Panigale των WSBK.

Για όσους θέλουν να απολαύσουν όλα τα 240,5 άλογα που υπόσχεται η Ducati, θα πρέπει να εξοπλίσουν το νέο Panigale V4 R τους με την αγωνιστική εξάτμιση, αλλά και με το ειδικό λάδι που η Ducati ανέπτυξε σε συνεργασία με την Shell και το αγωνιστικό τμήμα Ducati Corse. Το νέο αυτό λιπαντικό συμβάλλει στην μείωση των τριβών κατά 10% περαιτέρω, επιτρέποντας την απελευθέρωση 3,5 ίππων περισσότερων, για την επίτευξη της πλήρους ισχύος.
 


Ducati Panigale V4 R 2023

Ducati Panigale V4 R 2023

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κορυφαίο επίπεδο ηλεκτρονικών βοηθημάτων

Η Ducati Panigale V4 R φέρει μια πληρέστατη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, κάνοντας χρήση των ανανεώσεων από τις οποίες επωφελήθηκε η «απλή» και η Panigale S για το 2023 προσφέροντας στον αναβάτη του: 4 στρατηγικές ισχύος, νέα απεικόνιση πληροφοριών «Track EVO» στην οθόνη TFT, νέα στρατηγική ελέγχου φρένου κινητήρα EBC EVO 2 με διαφορετική ρύθμιση ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, αλλά και νέα ρύθμιση στο σύστημα Quickshifter DQS, για απρόσκοπτες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, στο δρόμο και στην πίστα.

Για αποκλειστική χρήση εντός πίστας, η Ducati διαθέτει και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DTC EVO 3, ρυθμισμένο κατάλληλα για ελαστικά slick και βρόχινα πίστας, το οποίο αντικαθιστά την Street riding mode με έναν νέο χάρτη λειτουργίας κατάλληλο για βρεγμένες επιφάνειες, επιτρέπει την ενεργοποίηση του πίσω φαναριού σε διακεκομμένη λειτουργία για αγώνες στο βρεγμένο, ενώ παράλληλα επιτρέπει την χρήση περιοριστή ταχύτητας στα Pits, με τον Pit Limiter. Παράλληλα, ο αισθητήρας του γκαζιού είναι νέος, εξαφανίζοντας τους «τζόγους» και εκμηδενίζοντας την νεκρή διαδρομή, για καλύτερο έλεγχο του γκαζιού σε όλες τις συνθήκες.
 

Αναβαθμίσεις στις αναρτήσεις και την γεωμετρία

Στην ίδια φιλοσοφία πλαισίου «Front Frame» της Panigale V4 2023, η Panigale V4 R εξοπλίζεται με μηχανικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ohlins, εμπρός και πίσω. Το πιρούνι είναι της σειράς NΡΧ και είναι πεπιεσμένου τύπου, με αύξηση της διαδρομής κατά 5 χιλιοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το αμορτισέρ TTX36 πίσω είναι μακρύτερο κατά 4 χιλιοστά. Ως αποτέλεσμα, το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας είναι ανυψωμένο κατά 20 χιλιοστά, για υψηλότερο κέντρο βάρους και ευκολότερες αλλαγές κατεύθυνσης. Ακόμα, το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ είναι ελαφρώς μαλακότερο.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

AUTOAGORA
AUTOAGORA