Ducati Desert X Rally – Test

Ducati Desert X Rally – Test
6 Φωτογραφίες »

Premium αισθητική με Rally χαρακτήρα
Πιρούνι KYB με διαδρομή 250mm, αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες μπροστά και πίσω
Φρένα Brembo με cornering ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
V δικύλινδρος με δεσμοδρομικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού και ισχύ 110 ίππων

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Τιμή: 24.800 ευρώ

+: Λειτουργία αναρτήσεων, Απόδοση Κινητήρα, Θέση Οδήγησης
-: Εργονομία πλαϊνού σταντ

Ξημερώνει 2 Ιουνίου 2023 στην πόλη Eisenerz της Αυστρίας και αυτό σημαίνει ένα πράγμα. Ένας από τους σκληρότερους αγώνες του κόσμου, το Erzbergrodeo ξεκινάει για άλλη μια χρονιά. Συγκεκριμένα ξεκινάει με το Iron Road Prologue, μια δοκιμασία «κατατακτηρίων» που θα καθορίσει τη σειρά εκκίνησης της επόμενης μέρας. Μετά από πολύ, μα πολύ «Σκόνη, πέτρες, λάσπη» που θα έλεγε και ο Πουλικάκος, στην κορυφή της κατηγορίας των δικύλινδρων (και στην 32η θέση της γενικής κατάταξης), βρίσκεται μια Ducati! Tι δουλειά έχει το σήμα του εργοστασίου από το Borgo Panigale στην κορυφή των λόφων και των νταμαριών;
Πρόκειται για την επίθεση της Ducati στα μεγάλα On-Off, μια επίθεση που ξεκίνησε με την κυκλοφορία του Desert X το 2022, η οποία ήταν η πρώτη Ducati στην ιστορία της εταιρείας που είχε 21” τροχό μπροστά. Από εκεί αντλήθηκαν διδάγματα, έπεσε πολύ μελέτη από το Borgo Panigale για το πώς θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή τη μοτοσυκλέτα, είχαν δίπλα τους ειδικούς στο χώμα και τελικά κατάφεραν να φέρουν ένα σύνολο που προσεγγίζει το 10 στα 10 σε όλα τα επίπεδα. Ας γνωριστούμε λοιπόν με την Ducati Desert X Rally.

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά