Η σειρά ES 1 αποκτά 4 διαφορετικές εκδόσεις στο σύνολο με δύο διαφορετικές μονάδες ισχύος και δύο μορφές, με τη μία να αποκτά ασφάλτινα ελαστικά και χυτούς αλουμινένιους τροχούς και την άλλη ακτινωτούς με χωμάτινα ελαστικά. Το ES 1 Pro έχει έναν κεντρικά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 11kW (15 άλογα περίπου) και ροπή 50 έως 370 Nm, με τεχνολογία FOC, που φροντίζει για την βέλτιστη δυνατή κατανομή της ισχύος στον πίσω τροχό, ώστε να μην ολισθαίνει αλλά και να μην "καίει" παραπανίσιο ρεύμα. Η τελική του φτάνει τα 90χλμ/ω, οδηγείται με Α1 δίπλωμα και μπορεί άνετα να κινηθεί σε όλους τους δρόμους του αστικού οδικού δικτύου, αλλά και στον αυτοκινητόδρομο για μικρές όμως αποστάσεις. Το σύστημα πέδησης αποκτά δισκόφρενα εμπρός πίσω τα οποία λειτουργούν με σύστημα CBS ενώ φορτίζει με τάση 84V, 15A. Εξοπλίζεται με δύο αποσπώμενες μπαταρίες Samsung, που η κάθε μία ζυγίζει 12,3 κιλά και χρειάζεται 5 ώρες περίπου για την πλήρη φόρτιση. Έχουν χωρητικότητα 72V, 60,3 Ah και του χαρίζουν αυτονομία 130 χιλιομέτρων περίπου. Το μέγιστο φορτίο για το μοντέλο είναι στα 160 κιλά, διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, ενώ ζυγίζει 120 κιλά μαζί με τις μπαταρίες. Το ESUM 1 έχει χαμηλότερη μέγιστη ισχύ στα 5kW, με ροπή από 30-225Nm και την τελική του να περιορίζεται στα 45χλμ/ω. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας ΑΜ, ενώ είναι 11 κιλά ελαφρύτερο στα 109 κιλά, λόγω της μικρότερης μπαταρίας του, χωρητικότητας 72V, 26Ah. Εδώ η δεύτερη μπαταρία είναι επιλέξιμη και η αυτονομία του είναι στα 60 χιλιόμετρα για την έκδοση με μία μπαταρία και στα 120 για την έκδοση με 2. Τα δύο μοντέλα έρχονται σ δύο εκδόσεις το καθένα, μία onroad και μία offroad. Η πρώτη διαθέτει χυτούς αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 110/70 εμπρός και 120/70 πίσω, ενώ η δεύτερη φοράει 3.00 και 4.10 ελαστικά σε ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών αντίστοιχα. Φυσικά η offroad εκδοχή έχει ψηλότερα την σέλα σε σχέση με την ασφάλτινη, στα 920χλστ από τα 860χλστ.