Ηλεκτρικά scooter που βγαίνουν εθνική και κάνουν 150 χιλιόμετρα

Ηλεκτρικά scooter που βγαίνουν εθνική και κάνουν 150 χιλιόμετρα

Πιάνουν μέχρι και 130 χλμ. / ώρα, οπότε βγαίνεις άνετα εθνική.
Kάνεις πάνω από 150 χλμ με μια φόρτιση.
«Φουλάρεις» με λιγότερο από 1 ευρώ και γλιτώνεις έως 1000 ευρώ το χρόνο.
Μεγάλη αυτονομία μπορεί να σημαίνει μη αποσπώμενη μπαταρία

ESF: Νέες επιλογές για αστική e-μετακίνηση

Πιάνουν μέχρι και 130 χλμ. / ώρα, οπότε βγαίνεις άνετα εθνική

Αν μέχρι τώρα πιστεύατε ότι ένα ηλεκτρικό scooter χρησίμευε αποκλειστικά για αστική χρήση, ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείτε, καθώς η εξέλιξή τους είναι ραγδαία τόσο σε τελική ταχύτητα και αυτονομία, όσο και σε χρόνο φόρτισης. Αρκετά ηλεκτρικά scooter αγγίζουν πλέον τα 130 χλμ. / ώρα που σημαίνει ότι μπορούν όχι μόνο να καλύψουν σβέλτα οποιαδήποτε αστική διαδρομή που περιλαμβάνει λεωφόρους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, αλλά να βγουν και σε αυτοκινητόδρομο για κάποια κοντινή εξόρμηση εκτός αστικού ιστού. Αυτό είναι εφικτό χάρη σε υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρες που χαρίζουν όχι μόνο εντυπωσιακές επιδόσεις, αλλά δίνουν τη δυνατότητα στο scooter να δεχθεί δεύτερο άτομο ή να κινηθεί σε δρόμους με έντονα ανηφορική κλίση χωρίς πτώση της απόδοσης, διευρύνοντας έτσι κατά πολύ το φάσμα χρήσης.    
 

Kάνεις πάνω από 150 χλμ με μια φόρτιση

Ένας ακόμα τομέας που έχουμε δει σημαντική βελτίωση τα τελευταία χρόνια είναι αυτός της αυτονομίας που για πολλούς έβαζε φρένο στην αγορά κάποιου ηλεκτρικού scooter. Οι κατασκευαστές «ακούγοντας» τις ανάγκες της αγοράς και αξιοποιώντας την πρόοδο της τεχνολογίας, έχουν καταφέρει να αυξήσουν σημαντικά την αυτονομία. Πλέον βλέπουμε μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας, ενώ όλο και περισσότερα scooter μπορούν να εξοπλιστούν με δυο μπαταρίες για διπλάσια αυτονομία. Το αποτέλεσμα είναι να μπορείς να κάνεις πάνω 150 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, οπότε ξεχνάς το καθημερινό βάλε – βγάλε στην πρίζα και το range anxiety αποτελεί παρελθόν.   
 

Τα ηλεκτρικά scooter που ακολουθούν έχουν τελική ταχύτητα πάνω από 100 χλμ. / ώρα για να μπορούν να βγούν στην εθνική και αυτονομία από 150 χιλιόμετρα και πάνω.
 
Μοντέλο Μέγιστη ισχύς (Watt) Αριθμός μπαταριών Αυτονομία (χλμ.) Τελική (χλμ. / ώρα) Τιμή (ευρώ)
Ecooter E5 High Performance 8000 2 200 103 5.998
EFUN Tiger ABS PRO 7000 1 300 105 6.444
Emoov JSM1 7000 1 170 115 5.890
E-RIDE ER-MAX 130 12000 1 200 130 8.950
RAY 7.7 17500 1 150 125 8.990
Tinbot F8 6800 2 260 105 5.490

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

«Φουλάρεις» με λιγότερο από 1 ευρώ και γλιτώνεις έως 1000 ευρώ το χρόνο.

Μπορεί η τιμή ενός ηλεκτρικού scooter με επιδόσεις αντίστοιχες ή καλύτερες από ένα βενζινοκίνητο 125 κυβικών να κυμαίνεται στα 6.000 ευρώ, όμως κάνεις απόσβεση σε μικρό χρονικό διάστημα και από εκεί και πέρα εξοικονομείς χρήματα με κάθε χιλιόμετρο που διανύεις. Το μεγαλύτερο βέβαια όφελος προκύπτει από το κόστος φόρτισης, αφού μια πλήρης φόρτιση κοστίζει λιγότερο από 1 ευρώ, ενώ δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και το κόστος συντήρησης περιορίζεται σε μικρής αξίας αναλώσιμα όπως τακάκια, ελαστικά κλπ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να εξοικονομείς περίπου 700 ευρώ το χρόνο σε σχέση με ένα scooter 125 κυβικών, ενώ το ποσό αγγίζει τα 1000 ευρώ σε σχέση με ένα scooter 300 κυβικών.
 

Μεγάλη αυτονομία μπορεί να σημαίνει μη αποσπώμενη μπαταρία

Μια από τις λύσεις που οι κατασκευαστές επιλέγουν για να πετύχουν μεγάλη αυτονομία είναι οι μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας. Μια τέτοια μπαταρία όμως έχει συχνά και μεγάλο όγκο και βάρος, οπότε δεν θα μπορούσε να είναι αποσπώμενη. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να έχεις πρίζα στο γκαράζ σου και δεν μπορείς να φορτίσεις π.χ. στο σπίτι ή στο γραφείο. Το θετικό όμως είναι ότι τέτοιου είδους μπαταρίες είναι συχνά τοποθετημένες χαμηλά και αφήνουν αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, κάτι που απουσιάζει από τα scooter με δυο μπαταρίες.

Σελίδα 2Ecooter E5 High Performance
Σελίδα 3EFUN Tiger ABS PRO
Σελίδα 4Emoov JSM1
Σελίδα 5E-RIDE ER-MAX 130
Σελίδα 6RAY 7.7
Σελίδα 7Tinbot F8 Dual Range