Κλεφτές ματιές στο μέλλον μας επέτρεψαν δύο πρωτότυπα της εταιρείας

Κλεφτές ματιές στο μέλλον μας επέτρεψαν δύο πρωτότυπα της εταιρείας
9 Φωτογραφίες »

Πέρα όμως από τα μοντέλα που βρίσκονται στο "κατώφλι" παραγωγής, η Tinbot έφερε στην EICMA του 2024 και δύο πρωτότυπα μοντέλα με εξαιρετικά χαρακτηριστικά:

BHARAL
Μέσα σε ένα ενυδρείο με νερό εντύπωση έκανε ένα off road ηλεκτρικό δίκυκλο, με τον ηλεκτροκινητήρα του βυθισμένο. Αυτό είναι όπως φαίνεται ένα fun bike με την ονομασία Bharal, το οποίο διασταυρώνει τα Downhill ποδήλατα με τα μικρά motocross. Όπως αναγράφεται επάνω στο γυαλί, θα έχει μέγιστη ισχύ 13kW και μία μπαταρία χωρητικότητας 72V, 50Ah. Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 100χλμ/ω, ενώ η αυτονομία του σύμφωνα με την εταιρεία θα φτάνει τα 100 χιλιόμετρα με μέση ταχύτητα 45χλμ/ω, μία απόλυτα ικανοποιητική αυτονομία για ένα μικρό χομπίστικο off-road, ηλεκτρικό motocross-ποδήλατο. Όπως εύκολα μπορούμε να υποθέσουμε, η τοποθέτησή του στο νερό υποδεικνύει την στεγανοποίηση του ηλεκτροκινητήρα του, επιτρέποντας στον αναβάτη να περάσει από σώματα νερού χωρίς φόβο, κάτι που σε εκτός δρόμου διαδρομές είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί. Οι αναρτήσεις φαίνεται πως έχουν αρκετά μεγάλες διαδρομές, με το πιρούνι εμπρός να είναι ανεστραμμένο, ενώ τα τακουνάτα ελαστικά μαρτυρούν τις χωμάτινες διαθέσεις του μοντέλου. Είναι λοιπόν ένα "παιχνίδι" τόσο για καθημερινή αστική μετακίνηση, όσο και για άλματα στο πιο κοντινό σου trail. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δυνατά υδραυλικά φρένα που τοποθετούνται σε Downhill ποδήλατα ενώ υπάρχει, εκεί που σε μία μοτοσυκλέτα θα βρίσκαμε το ρεζερβουάρ, μία θήκη για το κινητό με λειτουργία ασύρματης φόρτισης.
GTX Prototype
Το GTX Prototype είναι ένα scooter πόλης, με στήσιμο που θυμίζει GT εργονομία αποκτώντας όμως ένα επίπεδο πάτωμα. Ο ηλεκτροκινητήρας του είναι στα 8kW με εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ 20kW (27 άλογα περίπου). Ο κατασκευαστής δηλώνει πραγματική αυτονομία 140 με 170 χιλιομέτρων εντός αστικού κλοιού και τελική που αγγίζει τα 130χλμ/ω. Το scooter αυτό αναμένεται να συμπεριφέρεται σαν ένα μεσαίο scooter στα 400cc. Η μεγάλη μπαταρία των 72V, 120Ah δυστυχώς δεν είναι αποσπώμενη και φορτίζει με φορτιστή Type 2, ενώ το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με μονάδα ABS. Με τελική τα 130χλμ/ω άλλωστε, θα λέγαμε πως αυτό είναι αναγκαίο. Στον πίνακα οργάνων συναντάμε μία μεγάλη, έγχρωμη TFT οθόνη, που μεταξύ άλλων διαθέτει CarPlay για σύνδεση με Android και IOS συσκευές, που εμφανίζει όλες τις επαφές και βασικές λειτουργίες του κινητού σου στην οθόνη του scooter. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και σύστημα πλοήγησης και ένα χαρακτηριστικό που τραβάει τα βλέμματα είναι το γεγονός ότι αποκτά μονόμπρατσο ψαλίδι πίσω που αναδεικνύει το κομψό σχέδιο της πεντάκτινου αλουμινένιου τροχού.
 

Σελίδα 1EICMA 2024: Νέα μοντέλα της Tinbot
Σελίδα 2Tinbot ES 1, ES 1 Pro Onroad & Offroad
Σελίδα 3Tinbot RS1
Σελίδα 4Tinbot CS1 Pro
Σελίδα 5Tinbot F10
Σελίδα 6Κλεφτές ματιές στο μέλλον μας επέτρεψαν δύο πρωτότυπα της εταιρείας
Σελίδα 7Tinbot TS1 & TS3