Ηλεκτροκινητήρας: Ο Brushless ηλεκτροκινητήρας των 6.000W είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού και πετυχαίνει τελική 129 χλμ./ώρα! Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί μια μπαταρία τεχνολογίας λιθίου,

Ηλεκτροκινητήρας: Ο Brushless ηλεκτροκινητήρας των 6.000W είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού και πετυχαίνει τελική 129 χλμ./ώρα! Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί μια μπαταρία τεχνολογίας λιθίου, με χαρακτηριστικά 72 V/ 80 Ah. και η αυτονομία της , στο γρήγορο πρόγραμμα, φτάνει τα 70 έως και τα 120 χιλιόμετρα ανάλογα το ρυθμό οδήγησης.

    Κινητήρας - Περιφερειακά

    Τελική ταχύτητα στα 129 χλμ/ώρα, καταιγιστικές επιδόσεις!

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Ο Brushless ηλεκτροκινητήρας του E-R ΜΑΧ, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού, έχει  ισχύ 6.000W ή αλλιώς 8,1 ίππους με τη μέγιστη τιμή του να φτάνει στιγμιαία τα 12.000W ή τους 16,3 ίππους. Τα 3 διαφορετικά modes οδήγησης ρυθμίζουν ανάλογα ισχύ και τελική ταχύτητα, η οποία στο γρήγορο πρόγραμμα φτάνει μέχρι τα 129 πραγματικά χλμ./ώρα! Οι επιδόσεις του E-R MAX είναι εντυπωσιακές, αφού χρειάζεται μόλις 12 δευτερόλεπτα για το 0-100, ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ  50-100, διαρκούν μόλις 5,6 δεύτερα. Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί μια μπαταρία τεχνολογίας λιθίου, η οποία λειτουργεί στα 72 Volt και έχει χωρητικότητα 80 Ah. Μπορεί να μην είναι αποσπώμενη, αλλά ενσωματώνει ένα πρακτικό καλώδιο μήκους 5 μέτρων –κρύβεται επιμελώς σε δικό του χώρο κάτω από τη σέλα- το οποίο διευκολύνει αρκετά όταν το scooter δεν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά στην πρίζα φόρτισης.

    Αυτονομία μέχρι 120 χιλιόμετρα

    Η αυτονομία της, στο γρήγορο πρόγραμμα, φτάνει τα  70 έως και τα 120 χιλιόμετρα ανάλογα το ρυθμό οδήγησης, με τις τιμές αυτές να αυξάνονται αν μπουν στην εξίσωση και τα πιο αργά modes, τη στιγμή που μια πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 5,5 ώρες με τον ταχυφορτιστή των 20A.
    Το στιβαρό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο υποστηρίζεται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα αλουμινένιο ψαλίδι πάνω στο οποίο εδράζουν τα διπλά αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης, με τους τροχούς των 13 ιντσών να συμβαδίζουν με τα δεδομένα της GT κατηγορίας. Δύο δισκόφρενα με τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και διπίστονη πίσω συνεργάζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στα φρεναρίσματα, με το 80-0 να ολοκληρώνεται σε 33 μέτρα. Το συνολικό βάρος του E-R MAX, συνυπολογίζοντας την μπαταρία των 25 κιλών, ανέρχεται στα 185 κιλά.
     

    Σελίδα 1ESF E-RIDE E-R Max 80 - Test: ER-Μαγεδδών!
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6Η άποψή μας