Πίσω φωτιστικό σώμα: Στο πίσω μέρος, το τριγωνικό φανάρι συμβάλει τα μέγιστα στη δημιουργία μυτερής ανασηκωμένης ουράς, ενώ ο φωτισμός είναι παντού τύπου LED.
Δεν το λες και μετρημένο. Το κορμί του E-R MAX είναι γεμάτο γωνίες και προεξοχές -μέχρι και στο μπροστινό φτερό και την προστατευτική καρίνα - σχηματίζοντας μια ρέουσα εικόνα που εκπέμπει δυναμισμό ακόμα και σταματημένο. Η GT φιλοσοφία είναι προφανής, ενώ τα σπορ χαρακτηριστικά του δεν κρύβονται. Οι τεθλασμένου σχήματος προβολείς σε συνδυασμό με τη ψηλή ζελατίνα, σχηματίζουν μια μεγάλη και επιβλητική μετωπική επιφάνεια, ενώ τα φλας έχουν ενσωματωθεί στο κάτω μέρος της ποδιάς για πιο καθαρή εικόνα. Στο πίσω μέρος, το τριγωνικό φανάρι συμβάλει τα μέγιστα στη δημιουργία της μυτερής ανασηκωμένης ουράς, ενώ ο φωτισμός είναι παντού τύπου LED. Οι πανέμορφες πολυάκτινες ζάντες με το διπλό χρωματικό συνδυασμό μαύρου και νίκελ, ολοκληρώνουν την σπορ αισθητική του μοντέλου.
Ποιότητα κατασκευής: Σε ικανοποιητικό επίπεδο
Η επιλογή των υλικών και η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών επιφανειών – εκτός ελαχίστων περιπτώσεων βλέπε μεντεσέ στο ντουλαπάκι– είναι απόλυτα ικανοποιητική και συμβάλει στη δημιουργία μιας γεροδεμένης κατασκευής που δείχνει αρκετά ποιοτική ώστε να αντέξει στις καθημερινές κακουχίες της πόλης.