Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
  • Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
  • Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
  • Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
  • Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
  • Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
  • Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
  • Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310
  • Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310

Έφτασε τo νέο Piaggio MP3 310

Ανανεώνεται το τρίκυκλο σκούτερ της Piaggio
Κινητήρας 310 κυβικών με ισχύ 26,4 ίππους προδιαγραφών Euro5+
Νέα σπορ εμφάνιση
Σύστημα ABS και ASR με δυνατότητα απενεργοποίησης

Ανανεώνεται το τρίκυκλο σκούτερ της Piaggio

Η Piaggio ανανεώνει το πρωτοποριακό της τρίτροχο σκούτερ MP3 με την νέα του αναβαθμισμένη έκδοση MP3 310 η οποία έχει σημαντικές αλλαγές τόσο εμφανισιακά όσο και σε τεχνικά χαρακτηριστικά. Το 2022 η Piaggio κυκλοφόρησε τις δύο μεγάλες εκδόσεις του MP3 στα 400 και στα 530 κυβικά και όπως όλα δείχνουν η “μικρή” έκδοση ανανεώνεται για το 2025.

Κινητήρας 310 κυβικών με ισχύ 26,4 ίππους προδιαγραφών Euro5+

Ο νέος κινητήρας του Piaggio MP3 310, ο 310 HPE (High Performance Engine), είναι μια σημαντική αναβάθμιση από τον προηγούμενο κινητήρα 300 HPE, προσφέροντας βελτιώσεις τόσο σε ισχύ όσο και στο χειρισμό του σκούτερ. Ο νέος κινητήρας έχει αυξηθεί από τα 278 κυβικά εκατοστά στα 310 με μέγιστη ισχύ τους 26,4 ίππους (19,4kW) στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 27,3 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Οι αλλαγές στον κινητήρα σε συνδυασμό με την βελτιωμένη αεροδυναμική έχουν αυξήσει τη μέγιστη ταχύτητα από τα 120χλμ/ώρα σε 129 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου έχει επίσης βελτιωθεί σε σχέση με τον προκάτοχο του από 31,2 χλμ/λίτρο σε 32,3 χλμ/λίτρο σε συνδυασμό και με τις Euro5+ προδιαγραφές που πληρεί. Τα σέρβις προγραμματίζονται κάθε 10.000 χιλιόμετρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέα σπορ εμφάνιση

Το Piaggio MP3 310 είναι πλήρως ανανεωμένο και εμφανισιακά ξεχωρίζοντας από τις προηγούμενες εκδόσεις αποκτώντας περισσότερη ομοιογένεια με τα μεγαλύτερα “αδερφάκια” του καθώς η νέα σχεδίαση εναρμονίζεται με τα premium χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων μοντέλων. Το ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα είναι πιο φαρδύ με νέα LED φώτα και νέα ζελατίνα για μέγιστη προστασία, χωρίς να αυξάνει τον όγκο. Η νέα εμφάνιση του MP3 310 είναι πιο σπορ με στοιχεία που ενισχύουν την πολυτέλεια και πρακτικότητα του τρίτροχου σκούτερ.
 

Σύστημα ABS και ASR με δυνατότητα απενεργοποίησης

Το MP3 310 είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα φρένων στους τρείς τροχούς με δίσκους διαμέτρου 258 mm στο μπροστινό μέρος και 240 mm στο πίσω με σύστημα ABS και ASR με δυνατότητα απενεργοποίησης. Το νέο Piaggio MP3 310 διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: Piaggio MP3 310 και Piaggio MP3 310 Sport, η τελευταία διαθέτοντας ακόμη πιο αθλητικά φινιρίσματα και λεπτομέρειες. Το MP3 310  διατίθεται σε δύο χρώματα Bianco Luna και το νέο Grigio Grafite και το MP3 310 Sport σε Nero Meteora σε συνδυαμσό με το Grigio Mercurio και το Blu Zaffiro σε ματ φινίρισμα. Η τιμή του νέου MP3 310 αναμένεται να ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα.