EICMA 2024: Vespa GTS 310
Η πιο ισχυρή και γρήγορη Vespa μέχρι τώρα
Κινητήρας 310cc, με ισχύ 25 ίππων και αυξημένη ροπή, Euro5+ και σύστημα ASR
Τρείς εκδόσεις: GTS, GTS Super και GTS Super Sport
Συνδεσιμότητα VESPA MIA, νέα αξεσουάρ και θερμαινόμενα γκριπ και σέλα Comfort+
Η πιο ισχυρή και γρήγορη Vespa μέχρι τώρα
Η Vespa παρουσιάζει τη νέα GTS 310, το πιο ισχυρό και γρήγορο μοντέλο που έχει κατασκευάσει στα 80 χρόνια ιστορίας της. Εξοπλισμένη με έναν ανανεωμένο κινητήρα 310 κ.εκ., η GTS 310 ανεβάζει τον πήχη σε επιδόσεις και ανταπόκριση, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης. Με τις τεχνολογικές της αναβαθμίσεις και τον χαρακτηριστικό ιταλικό σχεδιασμό, η νέα αυτή Vespa συνδυάζει την παράδοση με τις σύγχρονες απαιτήσεις, συνεχίζοντας την πορεία της ως εμβληματικό δίτροχο παγκόσμιας αναγνώρισης. Η Vespa επενδύει στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών κρατώντας την GTS στο προσκήνιο, μία στρατηγική που εφαρμόζει από την αρχή της πορείας της. 19 εκατομμύρια βέσπες έχουν πουληθεί παγκοσμίως και 2 εκατομμύρια μόνο τα τελευταία δέκα χρόνια, νούμερα που μαρτυρούν την εμπορική της επιτυχία και την επιρροή της ανεξάρτητα από τον ανταγωνισμό.
Κινητήρας 310cc, με ισχύ 25 ίππων και αυξημένη ροπή, Euro5+ και σύστημα ASR
Ο νέος κινητήρας 310 κ.εκ., είναι αναβάθμιση του υγρόψυκτου κινητήρα των 278 κ.εκ. που φορούσαν τα προηγούμενα μοντέλα GTS. Πάνω από το 70% των εξαρτημάτων είναι πλήρως ανασχεδιασμένα, δίνοντας στην νέα GTS αναβαθμισμένες επιδόσεις. Ο νέος μονοκύλινδρος κινητήρας έχει αυξημένη διαδρομή, η οποία από τα 63 χιλιοστά έχει πλέον μεγαλώσει σε λίγο πάνω από 70 χιλιοστά. Αυτή η αλλαγή συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση του κυβισμού από τα 278 κ.εκ. στα 310 κ.εκ., προσφέροντας μεγαλύτερη ισχύ που αγγίζει τους 25 ίππους. Η βελτιωμένη ροπή επιτρέπει ισχυρή αλλά σταδιακή επιτάχυνση, καθιστώντας τη διαχείριση του σκούτερ σε αστικό περιβάλλον πιο εύκολη και ξεκούραστη. Ο νέος κινητήρας ενισχύει τις “Sporting Grand Turismo” ιδιότητες της GTS τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και σε ταξίδια. Περιλαμβάνει επίσης αναβαθμίσεις όπως νέα μπέκ, κεκλιμένο κύλινδρο, ανανεωμένο σύστημα εκκίνησης και ένα επανασχεδιασμένο μπλοκ κινητήρα που μειώνει σημαντικά τον θόρυβο της μηχανής και του ιμάντα μετάδοσης. Ο νέος κινητήρας είναι Euro5+ προδιαγραφών, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει είναι προηγμένο σύστημα ASR, για αποτροπή ολίσθησης του πίσω τροχού καθώς και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS, όλα σε όλες τις εκδόσεις και στον στάνταρ εξοπλισμό της GTS 310.
Τρείς εκδόσεις: GTS, GTS Super και GTS Super Sport
Η GTS 310 είναι η τελευταία κληρονόμος της διαχρονικής ιταλικής σχεδίασης του διάσημου σκούτερ. Διατηρεί το αυτοφερόμενο πλαίσιο ατσάλινης κατασκευής, το οποίο καταφέρνει την σωστή κατανομή του βάρους κεντρικά, διαχρονικό στοιχείο του σχεδιασμού της Vespa. O κλασικός στρογγυλός προβολέας και τα φλας είναι LED ενώ η εκκίνηση του σκούτερ γίνεται με keyless τεχνολογία. Η ανασχεδιασμένη σέλα της είναι ευρύχωρη και εργονομική τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Διατηρεί επίσης τον πρακτικό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και στο ντουλαπάκι μπροστά στο οποίο βρίσκεται και θύρα φόρτισης USB. Η Vespa GTS 310 διατίθεται σε τρείς εκδόσεις: Vespa GTS, Vespa GTS Super και Vespa GTS Super Sport. H έκδοση GTS είναι πιο κλασική και κομψή και διατίθεται στα χρώματα Beige Avvolgente, Nero Convinto και Verde Amabile σε συνδυασμό με τα κλασικά χρωμιομένα μέρη της. Η Vespa GTS Super είναι εμπνευσμένη από τα θρυλικά μοντέλα όπως η Vespa GS 150 του 1955, η Vespa 180 SS του 1965 έως την T5 “Pole Position” του 1985, διαθέτοντας πιο σπορ χαρακτήρα. Οι χρωματισμοί για αυτή την έκδοση είναι Bianco Innocente, Rosso Coraggioso και Nero Convinto. Η εμφάνιση της GTS Super συμπληρώνεται από μαύρες λεπτομέρειες στα γκριπ, στις λαστιχένιες επενδύσεις στα πόδια και στη μπροστινή ανάρτηση. Η έκδοση Vespa GTS Super Sport είναι η πιο σπορ από όλες τις εκδόσεις σε πέντε χρωματισμούς Blu Eclettico, Bianco Innocente, Grigio Travolgente Opaco, Nero Convinto Opaco και Verde Ambizioso Opaco. Με έντονα graphite-tone στοιχεία στις ζάντες και carbon φινίρισμα στη γραβάτα. Η σέλα είναι μαύρη με πορτοκαλί ραφές.
Συνδεσιμότητα VESPA MIA, νέα αξεσουάρ και θερμαινόμενα γκριπ και σέλα Comfort+
To σύστημα συνδεσιμότητας VESPA MIA είναι διαθέσιμο για όλες τις εκδόσεις και στην Vespa GTS Super Sport είναι στον στάνταρ εξοπλισμό της. Ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει την iOS ή Android συσκευή του και να προβάλει στην οθόνη ειδοποιήσεις για κλήσεις και μηνύματα. Το VESPA MIA επιτρέπει στον αναβάτη να χειρίζεται τις κλήσεις και την μουσική μέσω τηλεχειριστηρίου και να χρησιμοποιεί τις φωνητικές εντολές του smartphone. Η εφαρμογή παρέχει επίσης πληθώρα χρήσιμων πληροφοριών για την κατάσταση του σκούτερ και μπορούν να προβληθούν απευθείας στο smartphone του αναβάτη. Η άφιξη της νέας Vespa GTS 310 εισάγει νέα αξεσουάρ στη γκάμα της Vespa όπως το jet κράνος Vespa Argentario με νέο σύστημα εξαερισμού το οποίο ταιριάζει με το νέο μοντέλο. H μπαγκαζιέρα 36 λίτρων είναι και αυτή σχεδιασμένη στα πρότυπα του νέου μοντέλου και περιλαμβάνει μαξιλάρι πλάτης για τον συνεπιβάτη. Εναλλάκτικά της μπαγκαζιέρας ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει την κομψή δερμάτινη τσάντα Vespa. Οι μπροστά και πίσω σχάρες της Vespa είναι από τα πιο δημοφιλή αξεσουάρ και διατίθενται σε αποχρώσεις χρωμίου ή μαύρες. Φέτος, η Vespa εισάγει μια νέα πιο σπορ σχεδίαση της σχάρας, ενισχύοντας τις σπορ γραμμές της νέας GTS. Στον εξοπλισμό άνεσης του αναβάτη διατίθεται θερμαινόμενα γκριπ και σέλα Comfort+, τα οποία ρυθμίζονται από το σύστημα VESPA MIA. Με την άφιξη του νέου μοντέλου η Vespa λανσάρει το ανανεωμένο Vespa Store όπου οι λάτρεις του διάσημου σκούτερ μπορούν να βρούν εκτενή γκάμα αξεσουάρ και ένδυσης αναβάτη.