H εμφάνιση του νέου 890 Adventure ακόμα και στη βασική έκδοση χαρακτηρίζεται από το στοιχείο της περιπέτειας, φέρνοντας στο νου τις μοτοσυκλέτες με τις οποίες η KTM έχει κυριαρχήσει στο Rally Dakar. O χωμάτινος προσανατολισμός φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια, ενώ παράλληλα ο σχεδιαστικός οίκος Kiska φρόντισε να δώσει ξεχωριστή ταυτότητα στο μοντέλο.
Ο αιχμηρός LED προβολέας είναι σήμα κατατεθέν προεξέχοντας από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, ενώ κοιτάζοντας λίγο πιο χαμηλά θα δεις τα δύο τμήματα του 20 λιτρου ρεζερβουάρ καθώς αυτό χωρίζεται, φτάνοντας μέχρι χαμηλά για σωστή κατανομή του βάρους.
Το μοντέλο φυσικά φέρει τον νέο κινητήρα LC8c, ο οποίος επωφελείται από αύξηση κυβισμού στα 889 κυβικά τόσο μέσω μεγαλύτερης διαμέτρου κυλίνδρων κατά 2 χιλιοστά, όσο και της διαδρομής κατά 3 χιλιοστά. Η απόδοση του νέου κινητήρα φτάνει τους 105 ίππους και 10,2 kgm ροπής, φέροντας στρόφαλο βαρύτερο κατά 20% για καλύτερη αίσθηση λειτουργίας στις χαμηλότερες στροφές του φάσματος και καλύτερο ζύγισμα της μοτοσυκλέτας. Ο νέος κινητήρας είναι φυσικά σύμφωνος και με τις προδιαγραφές Euro5 και φέρει νέο ενισχυμένο συμπλέκτη και αισθητήρα προανάφλεξης.
Tο κιβώτιο ενισχύθηκε με νέα ανθεκτικότερα γρανάζια 4ης ,5ης και 6ης σχέσης όπως και ο μονόδρομος συμπλέκτης που διαθέτει δίσκους διαφορετικής αρχιτεκτονικής για καλύτερη λίπανση και για να μπορεί να ανταπεξέλθει στην αυξημένη δύναμη-ροπή του κινητήρα. Βελτιωμένο είναι και το Quickshifter το οποίο εξακολουθεί να βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Όπως και στο 790 Adventure, το ηλεκτρονικό γκάζι Ride by wire δίνει την δυνατότητα για διαφορετικά riding modes (άσφαλτο/χώμα), όμως το λογισμικό των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που τα συνοδεύουν αναβαθμίστηκε. Το traction control (διαθέτει 4 επίπεδα και δυνατότητα απενεργοποίησης) λειτουργεί σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και πλέον αντιδρά ακόμη πιο γρήγορα επεμβαίνοντας ομαλά, όταν ο πίσω τροχός έχει γρηγορότερη περιστροφή από τον μπροστινό. Αντίστοιχα, το cornering ABS βελτιώθηκε ώστε να είναι ακόμα πιο ακριβές και να επεμβαίνει διακριτικά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο.
Το 890 Adventure όπως και ο προκάτοχός του χρησιμοποίει το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τον κινητήρα να είναι ενεργό τμήμα του, φροντίζοντας ώστε η συγκέντρωση των μαζών να βρίσκεται όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Εξοπλιστικά επωφελείται από την ενσωμάτωση ανάρτησης WP APEX εμπρός και πίσω, με διαδρομή στα 200 χιλιοστά και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς πίσω, νέα ελαστικά ειδικά επιλεγμένα για το μοντέλο και νέο ελαφρύτερο υποπλαίσιο. Τα έμβολα των εμπρός δαγκανών διαθέτουν νέα ελατήρια, ενώ η πίσω δαγκάνα φέρει νέα έμβολα και ειδικές πλάκες ανάμεσα σε αυτά και τα τακάκια για καλύτερη αποβολή θερμότητας, ενώ συναντάμε και σωληνάκι υψηλής πίεσης.
Το μοντέλο φέρει επίσης οθόνη TFT 5 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth με smartphone μέσω της πλατφόρμας KTM MY RIDE για κλήσεις, μουσική κ.ά, όπως μας έχει συνηθίσει η KTM. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει cruise control, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ και διάφορες επιλογές από βαλίτσες.
Τιμή: Από 14.790 ευρώ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Καλη ενημερωση..