Husqvarna Svartpilen 801 – Test

Husqvarna Svartpilen 801 – Test
5 Φωτογραφίες »

Γυμνό με Scrambler αισθητική
Δικύλινδρο εν σειρά 799cc με 105 ίππους και 8,87 kgm ροπής
3 Riding Modes, Wheelie Control, Cruise Control, Motor Slip Regulator, TC 9 επιπέδων, Quickshifter και συμπλέκτη ολίσθησης
17αρης τροχός, φρένα J.Juan και Cornering ABS

Τιμή: 12.480 ευρώ
+: Απόδοση Κινητήρα, Εμφάνιση, Ποιότητα
-:  «Τραχύ» κιβώτιο ταχυτήτων

Θες γυμνό μεν, αλλά να είναι και λίγο κλασσικίζον και να μην έχει και μια φουλ επιθετική θέση οδήγησης; Η Husqvarna έβγαλε και πάλι στην παραγωγή το Svartpilen, αυτή τη φορά με έναν δικύλινδρο κινητήρα των 799cc για να κάνει ακριβώς αυτό. Ένα «υβρίδιο» από όποια άποψη και αν το κοιτάξεις, που δανείζεται τα θετικά κάθε κατηγορίας για να φτιάξει εν τέλει ένα πολύ δυνατό σύνολο.
H Husqvarna ιδρύθηκε το 1689, κατασκευάζοντας τότε μουσκέτα για τον Σουηδικό στρατό. Στον χώρο της μοτοσυκλέτας εισήχθη το 1903 και στην μεγάλη ιστορία της έχει περάσει από πολλά κύματα,  από την εξαγορά από την Cagiva και την «ανταρσία» της Husaberg μέχρι την τελική αγορά από τον όμιλο Pierer και την μέχρι σήμερα συμπόρευση μαζί του. Παρά το ότι ανήκει στην «ομπρέλα» της KTM, η Husqvarna διατηρεί μια ξεχωριστή προσωπικότητα και αυτό είναι εμφανές και στο νέο Svartpilen 801.

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά