Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
  • Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
  • Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
  • Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
  • Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
  • Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
  • Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό

Ένα νέο V2 Multistrada πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό

Νέος V2 κινητήρας που θα αντικαταστήσει τον Testastretta
Τέλος εποχής για Superquadro και ένας νέος κινητήρας πλησιάζει
Νέο πλαίσιο, ψαλίδι και πίσω ανάρτηση στο καινούριο Multistrada
Πιο πιθανή ημερομηνία παρουσίασης το Δεκέμβριο

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Νέος V2 κινητήρας που θα αντικαταστήσει τον Testastretta

Μια εποχή στη Ducati φτάνει στο τέλος της. Το πρωτότυπο ενός νέου Ducati Multistrada V2 δείχνει έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα σε ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο. Αυτό σημαίνει ότι η συνταξιοδότηση του κινητήρα Testastretta προχωρά ένα βήμα ακόμα . Από το 2001, ο κινητήρας Testastretta έχει τροφοδοτήσει σχεδόν κάθε κατηγορία της Ducati. Αυτή τη στιγμή, βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης με 937 κυβικά εκατοστά στο Monster,  στο DesertX  και στο  Multistrada V2, καθώς και με 1.260 cc και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων στο γνωστό μοντέλο XDiavel.

 

Τέλος εποχής για Superquadro και ένας νέος κινητήρας πλησιάζει

Στο νέο πρωτότυπο Multistrada V2 υπάρχει ένας άλλος κινητήρας  V από τη Ducati. Οπτικά, μοιάζει με τον επίσης παλαιότερο κινητήρα Superquadro, που τροφοδοτεί μόνο τα κορυφαία μοντέλα Streetfighter V2 και Panigale V2. Σχετικά με τον εν λόγω κινητήρα – τον Superquadro – η Ducati δήλωσε στα μέσα της χρονιάς ότι πλησιάζει το τέλος του και αμέσως ανακοίνωσε έναν νέο V2 κινητήρα . Στις ΗΠΑ, ένας νέος κινητήρας με λίγο πάνω από 900 cc και περίπου 120 hp είχε ήδη πάρει έγκριση τύπου  το καλοκαίρι του 2024. Η απορία που μένει αναπάντητη προς το παρόν είναι αν αυτός ο νέος κινητήρας θα αξιοποιήσει το δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων (όπως στο Streetfighter και στο Panigale) ή θα ακολουθήσει την «πορεία» των Multistrada, Monster,Supersport και DesertX, των οποίων ο κινητήρας χρησιμοποιεί συμβατικές βαλβίδες.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Νέο πλαίσιο, ψαλίδι και πίσω ανάρτηση στο καινούριο Multistrada

Από τον νέο κινητήρα στο πρωτότυπο Multistrada, τα πάντα  φαίνονται νέα. Ο νέος κινητήρας επιτρέπει τη χρήση αλουμινένιου πλαισίου, το οποίο αντικαθιστά το τρέχον σωληνωτό πλαίσιο. Η Ducati φαίνεται να έχει εγκαταστήσει μια νέα πίσω ανάρτηση και ένα νέο σωληνωτό ατσάλινο υποπλαίσιο για μεγαλύτερη αντοχή. To ψαλίδι του νέου   Multistrada είναι επίσης καινούριο, αντικαθιστώντας το προηγούμενο αλουμινένιο κυρτό ψαλίδι της σειράς Multistrada.  Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι  η Ducati έχει μεταφέρει το αμορτισέρ,  που προηγουμένως ήταν κεντρικά τοποθετημένη, στην αριστερή πλευρά, οριζόντια τοποθετημένο μεταξύ του ψαλίδι και του πλαισίου. Στις κατασκοπικές φωτογραφίες εμφανίζεται η έκδοση S, με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις, ενώ σε αυτό το πρωτότυπο τουλάχιστον δεν είναι ορατή η χρήση ραντάρ.
 

Πιο πιθανή ημερομηνία παρουσίασης το Δεκέμβριο

Δεν είναι ακόμη γνωστό πότε θα λανσάρει η Ducati τη νέα Multistrada V2. Στη λίστα της ιταλικής εταιρείας που παρουσιάζει τα νέα μοντέλα της μέσω των Ducati World Premiere Days, υπάρχουν τέσσερις ακόμα ημερομηνίες και η πιο πιθανή για το νέο Multistrada V2 φαντάζει αυτή που φέρει τον τίτλο «Unlock Everyday Adventure», με άλλα λόγια η ημερομηνία της 5ης Δεκεμβρίου, ταυτόχρονα με την έκθεση Intermot της Κολονίας.