Έρχεται και Cafe Racer 300άρι από τη Honda;
Μονοκύλινδρος κινητήρας 300 κ.εκ. με 25 ίππους και 2,7 kgm ροπής
Ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά δισκόφρενα
Στην Ευρώπη πιθανώς με τον κινητήρα της GB350S των 348 κ.εκ.
300άρια: η «μαγική» κατηγορία με γκάζι και στήσιμο που τα κάνουν όλα
Μονοκύλινδρος κινητήρας 300 κ.εκ. με 25 ίππους και 2,7 kgm ροπής
Η Honda έχει καταθέσει αιτήσεις για δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας σχετικά με τον σχεδιασμό ενός νέου μοντέλου café racer 300 κ.εκ., υποδηλώνοντας την πρόθεσή της να επεκτείνει τη γκάμα των ρετρό μοντέλων της. Η νέα αυτή μοτοσυκλέτα διαθέτει αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, παρόμοιο με εκείνον που χρησιμοποιείται στα βραζιλιάνικα μοντέλα XR300L Tornado και Sahara 300. Με χωρητικότητα 300 κ.εκ., ο κινητήρας αποδίδει περίπου 25 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 2,7 kgm ροπής στις 5.750 σ.α.λ.
Ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά δισκόφρενα
Το πλαίσιο φαίνεται να προέρχεται από το CB300F που διατίθεται επίσης στη Βραζιλία, διατηρώντας την ατσάλινη δομή τύπου «ραχοκοκαλιά» και την πίσω ανάρτηση με μονό αμορτισέρ. Στο εμπρός μέρος, διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι, πιθανώς από την ινδονησιακή έκδοση CB300F BigWing. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο είναι τα διπλά δισκόφρενα, που φαίνεται να έχουν αναπτυχθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο.
Στην Ευρώπη πιθανώς με τον κινητήρα της GB350S των 348 κ.εκ.
Από την άλλη πλευρά, ας μην ξεχνάμε πως Honda έχει ήδη εισαγάγει στην ευρωπαϊκή αγορά το GB350S (και μάλιστα με τιμή που ανακοινώθηκε μόλις χθες), ένα αυθεντικό ρετρό roadster με κλασικό στυλ και αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 348 κ.εκ., που αποδίδει 21 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 2,9 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., με περισσότερα κυβικά, ελαφρώς λιγότερη ιπποδύναμη και περισσότερη ροπή, πιθανότατα λόγω προδιαγραφών ρύπων. Αναλόγα λοιπόν με την εμπορική πορεία της GB350S, ενδέχεται να σκεφτεί την επέκταση της ρετρό γκάμας της και με μια café racer με τον ίδιο κινητήρα.
300άρια: η «μαγική» κατηγορία με γκάζι και στήσιμο που τα κάνουν όλα
Η κατηγορία των 300-350 κ.εκ. είναι ιδιαίτερα δημοφιλής παγκοσμίως, προσελκύοντας τόσο νέους όσο και έμπειρους αναβάτες που αναζητούν έναν συνδυασμό στυλ, επιδόσεων και οικονομίας. Οι κινητήρες αυτοί προσφέρουν αρκετή δύναμη, ώστε να μάθουν οι νέοι οδηγοί τον έλεγχο του γκαζιού χωρίς να φοβούνται και χωρίς να κάνουν εκπτώσεις στην ενεργητική ασφάλεια, ενώ οι μοτοσυκλέτες αυτές εύκολα μπορούν να κάνουν και μικρές βόλτες εκτός πόλης. Η νέα café racer της Honda αναμένεται να προσφέρει μια ελκυστική επιλογή για όσους επιθυμούν μια μοτοσυκλέτα με ρετρό σχεδίαση και σύγχρονες επιδόσεις, παντρεμένες με το όνομα-εγγύηση της Honda. Η επιτυχία της φυσικά θα εξαρτηθεί από παράγοντες όπως η τιμολόγηση, οι επιδόσεις και η ανταπόκριση των καταναλωτών.