Αν θέλω επιδόσεις

    Αδιαμφισβήτητα στον τομέα αυτό ξεχωρίζει το 790 Adventure, όντας το πιο δυνατό της κατηγορίας του. Από εκεί και πέρα, το Tenere ( ή εναλλακτικά το Tracer 700 αφού φοράνε το ίδιο μοτέρ) και το F 750 GS είναι τα δύο αμέσως πιο δυνατά μοντέλα με ιπποδύναμη που ξεπερνάει τους 70 ίππους. 
     
    BMW F 750 GS
    Τιμή: Από 9.990 ευρώ



    Το πλήρως ανανεωμένο F 750 GS διαθέτει ισορροπημένα χαρακτηριστικά, για οδήγηση σε κάθε είδους διαδρομή και αποτελεί την είσοδό σου στη σειρά GS. Η σέλα είναι στα 815 χιλιοστά, δίνοντας εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και αυξάνοντας κατακόρυφα την ευχρηστία του F 750. Παράλληλα, εξακολουθεί να προσφέρει τόνους άνεσης και στους δύο επιβαίνοντες και ξεκούραστη παραμονή, πάνω στο πλούσιο αφρώδες της. Οι ηλεκτρικές ευκολίες που συνοδεύουν το όνομα GS, δίνουν και εδώ το παρών. Το σύστημα Connectivity προσφέρει συνδεσιμότητα με την άκρως εντυπωσιακή έγχρωμη ψηφιακή οθόνη TFT 6,5 ιντσών. Το keyless ride σε αφήνει να εκκινήσεις, έχοντας το κλειδί στην τσέπη. Η μονάδα τροφοδοσίας του F 750 είναι  ένας δικύλινδρος, υγρόψυκτος σε σειρά κινητήρας, χωρητικότητας 853 κυβικών εκατοστών, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο  και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Αποδίδει 77 ίππους στις 7.500σαλ. και 8,45 kg-m στις 6.000σαλ. Τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης (rain, road, dynamic, enduro) προσαρμόζουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού και το επίπεδο παρεμβατικότητας του ABS και του traction control. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 6-ταχυτου κιβωτίου που εξοπλίζεται και με quickshifter για ανεβοκατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη. Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η χαρακτηριστική ευελιξία του μοντέλου σε κάθε πεδίο χρήσης.  Το 750 εξασκεί commuting καθήκοντα απροβλημάτιστα, καθώς ελίσσεται και αλλάζει κατευθύνσεις, με ρυθμό που θυμίζουν μεγάλο παπί.  Παράλληλα διψάει για εξορμήσεις εκτός των τειχών. Ο αναβάτης απολαμβάνει άψογη ποιότητα κύλισης και σταθερότητα μέχρι και την τελική των 190+ χιλιομέτρων. Σε δρόμο με στροφές, γλιστράει αέρινα, προϊόν  του καλοζυγισμένου πλαισίου και τα 224 κιλά που αναγράφονται στα χαρτιά, απλά δεν υπάρχουν. Αν και έχει περισσότερο τουριστικό χαρακτήρα, θα καταφέρει και στο χώμα να δείξει την περιπετειώδη πλευρά του, απόρροια των GS γονιδίων του.


    ΚΤΜ 790 Adventure
    Τιμή: 14.390 ευρώ




    Έχουν περάσει πάνω από 15 χρόνια που η λέξη Adventure κοσμεί το όνομα ενός μοντέλου της ΚΤΜ, και το 790 Adventure αποδεικνύει ότι η Αυστριακή εταιρία συνεχίζει να την χρησιμοποιεί με το ίδιο πάθος. Το στοιχείο της περιπέτειας και των Rally είναι έκδηλο στην εμφάνιση του 790 Adventure το οποίο αναμφισβήτητα έχει τον δικό του χαρακτήρα. Η ευρύχωρη σέλα δύο επιπέδων, ρυθμίζεται σε δύο ύψη (830/850χιλ) και στενεύει στο εμπρός μέρος ώστε κάθε αναβάτης ανεξαρτήτως αναστήματος να πατά εύκολα στο έδαφοςί. Η ευανάγνωστη έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών διαθέτει δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth με smartphone μέσω της πλατφόρμας KTM MY RIDE για κλήσεις, μουσική κ.α.Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι υγρόψυκτος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και αντικραδασμικό άξονα ανάμεσά τους. Στην Adventure εκδοχή του, ο LC8c διαθέτει διαφορετική χαρτογράφηση και αποδίδει 94 ίππους με έμφαση στο χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών. Το ηλεκτρονικό γκάζι Ride by wire δίνει την δυνατότητα για διαφορετικά  riding modes (άσφαλτο/χώμα) μεταβάλλοντας  ελαφρώς την ιπποδύναμη και την απόκριση του γκαζιού, ενώ το  traction control λειτουργεί σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας. Το 790 Adventure δεν αρνείται τα σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ώρα. Η ζελατίνα προσφέρει ικανοποιητική προστασία από τον αέρα σε αυτές τις συνθήκες και οι αναρτήσεις αποσβένουν τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων χωρίς να εμφανίζουν τάσεις πλεύσης, επιτυγχάνοντας συμβιβασμό μεταξύ άνεσης και απόδοσης. Στο χώμα θα αισθανθείς ότι η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο στοιχείο της. Θα σε πάει κυριολεκτικά παντού χωρίς να σε δυσκολέψει, κάνοντας τα 799 κυβικά και το μικρό-σωστά κατανεμημένο βάρος της να φαντάζουν ιδανικά όταν οι καταστάσεις αγριεύουν.
     
    Yamaha Tenere 700
    Τιμή: Από 10.490 ευρώ




    Χωρίς να κοστίζει μια περιουσία μπορεί να σε πάει παντού, από τα στενά της πόλης μέχρι τα πιο δύσβατα χωμάτινα μονοπάτια με την ίδια ευκολία, συνεχίζοντας επάξια τη φήμη του θρυλικού ονόματος. Η Yamaha δεν ήθελε μια ανάλατη On-Off εικόνα, αλλά μια πραγματική χωμάτινη όψη με εμφανείς επιρροές από τα Rally, έκδηλη σε κάθε σπιθαμή του μοντέλου. Η επίπεδη σέλα είναι σχετικά σκληρή όπως αρμόζει στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και βρίσκεται στα 875 χιλ από το έδαφος. Η θέση οδήγησης δεν θα  κουράσει σε κανένα σημείο της διαδρομής, ενώ ο χώρος για δεύτερο άτομο αυξάνει το πεδίο χρήσης της μοτοσυκλέτας ακόμα και στην καθημερινή μετακίνηση. Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμβάνει μια κάθετα τοποθετημένη LCD οθόνη με ευανάγνωστα ψηφία και ικανοποιητικές διαστάσεις. Ο δικύλινδρος εν σειρά CP2 των 689 κυβικών, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και έχει καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές των αναβατών MT-07 με την γραμμική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και την απλότητά του, κάτι που σημαίνει ότι και το Tenere 700 δεν διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι, χάρτες απόδοσης και traction control. Ελαφρύ σε αίσθηση και πειθήνιο στις εντολές, είναι ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης αλλά παράλληλα σταθερό ακόμα και σε γρήγορες καμπές, χωρίς τάσεις πλεύσεις. Ακόμα και σε άγριο έδαφος με έντονα νεροφαγώματα και πέτρες, το σωστό ζύγισμα και το μικρό βάρος του Tenere σου θυμίζουν γιατί φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Μπορείς να περάσεις με ταχύτητα από πάνω τους, την ώρα που οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων καταπίνουν τα πάντα. Σύμμαχό σου θα έχεις τον εκπληκτικό κινητήρα ο οποίος έχει πάντα αποθέματα ροπής επιτρέποντάς σου να ντριφτάρεις έχοντας απόλυτη αίσθηση για την πρόσφυση του πίσω τροχού ή να σουζάρεις ακόμα και στο χώμα, αυξάνοντας έτσι τον παράγοντα διασκέδασης.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ