Ο λόγος που τα μεσαία κυβικα θεωρούνται κατάλληλα για καθημερινή χρήση, είναι επειδή συνδυάζουν τα οφέλη της πολυχρηστικής τους φύσης, με το πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου. Τα παρακάτω μεσαία Adventure καίνε λιγότερα από 5 λ. / 100 χλμ.
Honda NC 750 X DCT
Τιμή: 9.700 ευρώ
Κατανάλωση: 4,3 λ./ 100 χλμ.
Το X καλύπτει ένα ευρύτατο πεδίο χρήσης, αποδίδοντας πάνω από τον μέσο όρο σε ότι και αν του ζητηθεί. Σχεδιαστικά έχει εφαρμοστεί συνολικά στην μοτοσυκλέτα, ένα φίλτρο δυναμικότητας, με πιο έντονες γραμμές και μια πιο δυναμική και luxury αίσθηση. Το μεγάλο ατού του NC 750 X στον πρακτικό τομέα δεν είναι άλλο από τον αποθηκευτικό χώρο 22 λίτρων στην θέση, που σε μια συμβατική μοτοσικλέτα βρίσκεται το ρεζερβουάρ. Μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος και όχι μόνο και πραγματικά λύνει τα χέρια του αναβάτη στο θέμα της αποθήκευσης αντικειμένων, θυμίζοντας scooter σε επίπεδο πρακτικότητας. Ο κινητήρας αποδίδει 55 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και η ροπή του βρίσκεται στα 6,9 kg-m, στις 4.750σ.α.λ. Τα νούμερα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν εκ πρώτης, αλλά έχει μεγάλη σημασία το πώς και που αποδίδονται αυτά. Το DCT που μπορεί να έρθει ακριβώς στα μέτρα της εκάστοτε διαδρομής και του εκάστοτε mood οδήγησης, προσαρμόζεται άμεσα στα θέλω του ιδιοκτήτη του. Στην πόλη το NC 750 X θα κινηθεί με μεγάλη άνεση, βγάζοντας ασπροπρόσωπο τον αναβάτη του ακόμα και όταν η κίνηση πυκνώσει αρκετά. Το DCT, προσδίδει χαρακτηριστικά ομαλής ροής ανάμεσα στην κίνηση, ενώ το καλό ζύγισμα της μοτοσικλέτας επιτρέπει να κινείται κανείς με πολύ λίγα χιλιόμετρα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Το νέο SDBV πιρούνι προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες άψογα και «αναλογικά», όντας μαλακό και δεκτικό στο αρχικό τμήμα της διαδρομής του και πιο σκληρό προς το τέρμα του. Στις πιο μακρινές εξορμήσεις, για μια ακόμη φορά η μοτοσικλέτα προσαρμόζεται με χαρακτηριστική ευκολία. Ικανή να διατηρεί ταχύτητες της τάξεως των 150 χλμ. / ώρα επί μακρόν και με αποθέματα ισχύος για προσπεράσεις, βάζει και τον τουρισμό στην λίστα των δυνατοτήτων της.
Suzuki V-Strom 650
Τιμή: 9.095 ευρώ
Κατανάλωση: 4,7 λ./ 100 χλμ.
Το V-Strom είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει. Το 650 υιοθέτησε αυτές τις γραμμές του V-Strom 1000, με χαρακτηριστικότερο σημείο το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, ενώ υπάρχει σχεδιαστική ταύτιση σε όλα τα επί μέρους στοιχεία της μηχανής. Το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με μπόλικο αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. Ο γνωστός δικύλινδρος V 90 μοιρών με τα 645 κ.εκ., δέχθηκε αλλαγές και βελτιώσεις σε περισσότερα από 60 σημεία! Όλες οι αλλαγές αποσκοπούν όχι μόνο την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα, αλλά στο «φούσκωμα» της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες και στην μείωση των τριβών, για μικρότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Αποτέλεσμα, 70 ίπποι στις 8.800σαλ και ροπή 6,3 κιλών στις 6.500σαλ. Το Traction Control είναι με την σειρά του μια νέα προσθήκη. Έχει επιλογή για δύο επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Το νέο V-Strom είναι πολύ πιο δεκτικό στις εντολές για αλλαγές κατεύθυνσης, τις οποίες εκτελεί άμεσα. Η γενικότερη αίσθηση του, είναι πιο ελαφριά, πολύ περισσότερο απ` όσο περιμένεις. Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στον καθημερινό... στίβο μάχης, όντας πιο “slim” και ευέλικτο από ποτέ. Ο κινητήρας με τη σειρά του δεν διαφοροποιείται ως προς την απόδοση, είναι όμως πολύ “ραφινέ” στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα της λειτουργίας του.