Η συνεργασία μεταξύ της QJMOTOR και της MV Agusta έχει ξεκινήσει εδώ και λίγα χρόνια και τώρα όλα δείχνουν ότι μια χιλιάρα από την QJMOTOR, η SRK1000 RR βαδίζει προς την παραγωγή, με κινητήρα και πλαίσιο από την MV Agusta.
Αν και η μοτοσυκλέτα δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα, η ύπαρξή της έχει επιβεβαιωθεί από την QJMOTOR, με την εμφάνισή της να προγραμματίζεται για τα τέλη του 2023 και την παραγωγή να ξεκινάει στις αρχές του 2024.
H συνεργασία μεταξύ της Qianjiang και της MV Agusta είχε ξεκινήσει ήδη νωρίτερα, με την πρώτη να διαθέτει τα μοντέλα της δεύτερης στην Κίνα από το 2020 και το 2021 η MV Agusta μας έδειξε την πρωτότυπη Lucky Explorer 5.5 της οποίας ο κινητήρας κατασκευάζεται από την Qianjiang και είναι ο ίδιος με αυτόν της Benelli TRK502 και της QJMOTOR SRT550.
Στην περίπτωση της SRK1000 RR έχουμε το ακριβώς αντίθετο. Η QJMOTOR έχει σχεδιάσει τη μοτοσυκλέτα, αλλά το πλαίσιο και ο κινητήρας έρχεται από το Varese της Ιταλίάς, δια χειρός MV Agusta!
H νέα QJMOTOR δεν θα έχει τον τετρακύλινδρο κινητήρα 998cc που βρίσκεται στην καρδιά του Brutale, αλλά μια άλλη έκδοση τετρακύλινδρου κινητήρα της MV, 921cc που στην αίτηση έγκρισης τύπου που υποβλήθηκε αποδίδει 125 ίππους.
Αν αυτός ο κινητήρας σας ακούγεται γνώριμος είναι επειδή η MV Agusta είχε αποκαλύψει τις πρώτες πληροφορίες για αυτόν πέρυσι για τα 921 S και 921 GT, τα οποία λογικά θα αρχίσουν να παράγονται μέσα στο 2024.
Οι αναρτήσεις είναι της Marzocchi και είναι οι ίδιες που βρίσκουμε και στο Brutale 1000 RS, ενώ και το πλαίσιο και το ψαλίδι έρχονται από εκεί, αλλά η QJMOTOR φέρνει τη δική της εξάτμιση.
Το βάρος που αναφέρεται στην έγκριση τύπου είναι 215 κιλά και το μεταξόνιο είναι 10 χιλ. μακρύτερο από του Brutale (1425 χιλ.). Δεν αναφέρεται κάποια πληροφορία για τα φρένα, αλλά οι ζάντες είναι 17", με πλάτος πέλματος του ελαστικού 190 χιλ. μπροστά και 120 χιλ. πίσω.
H έγκριση τύπου αφορά την Κίνα, όμως όλα δείχνουν ότι σύντομα η SRK1000 RR θα περάσει τον "δρόμο του μεταξιού" και θα φτάσει στην Ευρώπη.