EICMA 2024: QJMOTOR SRV900V

EICMA 2024: QJMOTOR SRV900V
5 Φωτογραφίες »

• Ένα muscle roadster με κινητήρα V4
• 110 ίπποι και 8,7 kgm ροπής από V4 899 κ.εκ.
• Αγνοείται η IMU, αλλά οι χειρολαβές «κρύβονται» έξυπνα

QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας

QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!

Ένα muscle roadster με κινητήρα V4

Η νέα QJMOTOR SRV900V έκανε το ντεμπούτο της στην EICMA 2024, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις για τον τολμηρό της σχεδιασμό και τον έντονα κλασικό χαρακτήρα της. Με έμφαση στη ρετρό αισθητική, η SRV900V συνδυάζει επιρροές από τη δεκαετία του 1960 με σύγχρονα στοιχεία, προσφέροντας επιβλητική παρουσία και εκλεπτυσμένες γραμμές που θυμίζουν παραδοσιακά custom μοντέλα. Ξεχωρίζει για το χαμηλό της ύψος, τα ελαστικά με το μεγάλο προφίλ, τα «μυώδη» προστατευτικά της μπροστινής ανάρτησης και φυσικά για τον εντυπωσιακό V4 κινητήρα του. Σχεδιαστικά, η μοτοσυκλέτα καταφέρνει να συνδυάσει την κλασική, ρετρό αύρα με μια στιβαρή κατασκευή, προσφέροντας μια νέα εκδοχή στα custom μοντέλα της QJMotor.
 

110 ίπποι και 8,7 kgm ροπής από V4 899 κ.εκ.

Στο επίκεντρο της SRV900V βρίσκεται φυσικά ο κινητήρας V4 των 900 κυβικών εκατοστών, ένα νέο εγχείρημα για την QJMOTOR, καθώς αυτή είναι η πρώτη της μοτοσυκλέτα με τετρακύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V. Η απόδοση της ανακοινώνεται στους 110 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 8,67 kgm στις 8.500 σ.α.λ., νούμερα υψηλά, που ταιριάζουν σε έναν V4 κινητήρα, εγείρουν όμως ερωτηματικά για το αν και το κατά πόσο ταιριάζουν στο ύφος μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας. Ένα muscle roadster οφείλει βέβαια να είναι γρήγορο και η QJMOTOR φαίνεται πως ακολουθεί τη γραμμή της Ducati με τη Diavel που αποδίδει την ισχύ της ψηλά και όχι της Triumph με τη Rocket 3 που, λόγω και της τρικύλινδρης διάταξης, είναι αρκετά πιο ολιγόστροφη. Η μετάδοση γίνεται με ιμάντα και τα 221 κιλά της SRV900V στηρίζονται πάνω σε ελαστικά 130/90-16 και 180/65-16 εμπρός και πίσω, ενώ οι τροχοί με τη σειρά τους σε τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω. Για το φρενάρισμα φροντίζουν τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες πάνω σε διπλούς δίσκους διαμέτρου 300 mm μπροστά και μονός δίσκος 260 mm πίσω.
 

Αγνοείται η IMU, αλλά οι χειρολαβές «κρύβονται» έξυπνα

Παρόλο που δεν έγινε γνωστό αν ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και μονάδα IMU με Cornering ABS και Traction Control, τα δύο τελευταία θα είναι σίγουρα διαθέσιμα, και για το δεύτερο μάλιστα ―όπως βλέπουμε στο εκθεσιακό μοντέλο― θα υπάρχει και κουμπί για απευθείας απενεργοποίηση στο δεξί γκριπ, αν και με κινητήρα V4 και τόσο χαμηλό ύψος σέλας (720 mm), δεν είναι κάτι που θα προτείναμε. Μιας που στο τιμόνι δεν φαίνονται κουμπιά κατεύθυνσης για το χειρισμό της στρογγυλής TFT οθόνης, αυτό μας κάνει να πιστεύουμε πως θα έχει τεχνολογία αφής. Ο συνεπιβάτης, αν και δεν έχει τόσο μεγάλη και άνετη σέλα όσο ο οδηγός, εντούτοις φαίνεται να κάθεται άνετα και να στηρίζεται από χειρολαβές οι οποίες, όταν δεν χρησιμοποιούνται, κρύβονται μέσα στο υποπλαίσιο. Από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν είναι η παντελής απουσία κάλυψης από τον αέρα (ούτε καν ένα μικρό μασκάκι), τα μπροστινά και ελαφρώς ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ και το (πολύ) μεγάλο ψυγείο.