Η μπροστινή τριέμβολη δαγκάνα σε συνδυασμό με το πίσω ταμπούρο, προσφέρουν ικανοποιητική απόκριση και επαρκούν στις αστικές σου μετακινήσεις ακόμα και με ένα δάκτυλο στη μανέτα. Διαθέτει και συνδυαστι

Η μπροστινή τριέμβολη δαγκάνα σε συνδυασμό με το πίσω ταμπούρο, προσφέρουν ικανοποιητική απόκριση και επαρκούν στις αστικές σου μετακινήσεις ακόμα και με ένα δάκτυλο στη μανέτα. Διαθέτει και συνδυαστικό σύστημα φρένων.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Το πλαίσιο του μοντέλου είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, ενώ στις αναρτήσεις χρησιμοποιείται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ τα οποία διαθέτουν διαθέτουν λεβιεδάκια προκειμένου να ρυθμίσεις την προφόρτιση του ελατηρίου σε δύο θέσεις, για ένα ή δύο άτομα, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την πρακτικότητά του.

    Τα φρένα του GPX POPz είναι συνδυασμένα συμβαδίζοντας με τις προδιαγραφές ασφαλείας που ορίζει πλέον η ΕΕ. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, την πέδηση αναλαμβάνει ένας μπροστινός δίσκος 220 χιλιοστών με μία τριέμβολη δαγκάνα σε συνδυασμό με ένα ταμπούρο για τον πίσω τροχό.
     

    Σελίδα 1GPX POPz - Test: Φέρνει τα παπιά ξανά στην μόδα
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7 Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά