Δεν υπόσχεται τις απόλυτες επιδόσεις ο τετράχρονος κινητήρας, αλλά είναι ελαστικός για χρήση μέσα στην πόλη και «τραβάει» από τις χαμηλομεσαίες στροφές.

Δεν υπόσχεται τις απόλυτες επιδόσεις ο τετράχρονος κινητήρας, αλλά είναι ελαστικός για χρήση μέσα στην πόλη και «τραβάει» από τις χαμηλομεσαίες στροφές.

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας του GPX POPz είναι αερόψυκτος τετράχρονος μονοκύλινδρος 125 κ. εκ. ο οποίος συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων, πληρώντας τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ το ρεζερβουάρ των 4 λίτρων σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση που στις μετρήσεις κυμάνθηκε στα 2 λτ./100 χλμ., αποδίδουν μία αυτονομία περίπου 200 χλμ. Η δύναμη του μονοκύλινδρου είναι ικανοποιητική για τους δρόμους της πόλης αλλά και στον αυτοκινητόδρομο, εφόσον με λίγη προσπάθεια κι όταν οι συνθήκες το ευνοούν, μπορεί να δεις και τα 110-120 χλμ./ώρα στο κοντέρ.

    Σελίδα 1GPX POPz - Test: Φέρνει τα παπιά ξανά στην μόδα
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7 Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά