Κινητήρας   Τύπος  4T, 1K, A/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.)  125 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 50 x 55.5 Συμπίεση (:1) 9.2:1 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  Δ/Α Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  Δ/Α Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  4 Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 2 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα    Τύπος  Ατσάλινο Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Δύο αμορτισέρ / ΠΕ Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α Φρένα Ε (χλστ.) Δ / 220, 3Ε, CBS Φρένα Π (χλστ.) Τ, CBS Τροχοί - Ελαστικά    Ελαστικό Ε  2.50 / 17 Ελαστικό Π 2.50 / 17 Διαστάσεις / Βάρος    Μήκος (χλστ.) 1.880 Πλάτος (χλστ.) 720 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.230 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 760 Βάρος (κιλά)  105 Εξοπλισμός    ABS / Ρυθμ. Ο / O Τraction Control / Ρυθμ.  Ο / O Στροφόμετρο N Immobilizer  Ο Yπολογιστής ταξιδιού  Ο Μερικός χιλιομετρητής  N Ένδειξη βενζίνης  Ν Δείκτης θερμοκρασίας  Ο Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο / O Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο / O Πλάγιο σταντ  N Κεντρικό σταντ  N Χειρολαβές / Σχάρα  N / O Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O / N

Σελίδα 1GPX POPz - Test: Φέρνει τα παπιά ξανά στην μόδα
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7 Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά