GPX Rock & POPz 125: Φινετσάτα παπιά με λιγότερα από 2.200 ευρώ
GPX Rock & POPz 125: Φινετσάτα παπιά με λιγότερα από 2.200 ευρώ
GPX Rock & POPz 125: Φινετσάτα παπιά με λιγότερα από 2.200 ευρώ
  • GPX Rock & POPz 125: Φινετσάτα παπιά με λιγότερα από 2.200 ευρώ
  • GPX Rock & POPz 125: Φινετσάτα παπιά με λιγότερα από 2.200 ευρώ
  • GPX Rock & POPz 125: Φινετσάτα παπιά με λιγότερα από 2.200 ευρώ

GPX Rock & POPz 125: Φινετσάτα παπιά με λιγότερα από 2.200 ευρώ

Neo-Retro σχεδιασμός με μοντέρνα στοιχεία
Κινητήρας 125cc Euro5 προδιαγραφών που καίει μόνο 2λ/100χλμ
Δισκόφρενο εμπρός και σύστημα συνδυασμένης πέδησης
Αναλογικός στο POPz και ψηφιακός LCD πίνακας οργάνων στο Rock

Neo-Retro σχεδιασμός με μοντέρνα στοιχεία

Η GPX είναι μία εταιρεία που χαρακτηρίζεται από την μίξη μοντέρνου και κλασικού σχεδιασμού στα μοντέλα της και αυτό είναι κάτι που θα καταλάβει κανείς από την πρώτη ματιά που θα ρίξει στα POPz και Rock 125. Τα δύο παπιά αποκτούν ένα νεοκλασικό Design, που χαρακτηρίζεται από τις κλασικές γραμμές των πρώτων Best-Seller παπιών της δεκαετίας του 1960 και 1970, αλλά εμπλουτίζεται με σύγχρονα στοιχεία όπως φυσικά τον Euro5 κινητήρα, σύγχρονους πίνακες οργάνων και φωτισμό LED. Το POPz 125 αποκτά εμπρός έναν προβολέα με καμπυλωτές "γωνίες" που ξεφεύγει από τον κλασικό σχέδιο των στρογγυλοφάναρων παπιών, αλλά παραπέμπει σε αυτόν, ενώ το Rock 125 έχει έναν εξάγωνο προβολέα εμπρός που θυμίζει περισσότερο τα παπιά με τον τετράγωνο εμπρός προβολέα. Αποκτούν τις ίδιες κομψές 17αρες ζάντες αλουμινίου, με την φωτεινή προσθήκη μίας επιχρωμιωμένης λεπτομέρειας.
 

Κινητήρας 125cc Euro5 προδιαγραφών που καίει μόνο 2λ/100χλμ

Τα δύο αυτά παπιά εξοπλίζονται με τον ίδιο αερόψυκτο κινητήρα 125cc που πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 και αποκτά σύστημα ψεκασμού καυσίμου της ίδιας της GPX, ενώ η κατανάλωσή του είναι εξαιρετικά χαμηλή στα 2,2λ/100χλμ μόλις, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Αποδίδει 8,5 άλογα στις 8.500 σαλ και 10 Nm ροπής στις 6.500 σαλ και με το ρεζερβουάρ 4 λίτρων τα μικρά παπιά αποκτούν αυτονομία 180 χιλιομέτρων, μία ικανοποιητική αυτονομία για αστικές μετακινήσεις ή και για μία ολόκληρη ημέρα εργασίας ενός διανομέα. Το σημαντικό εύρος επιτάχυνσης των παπιών, το 0-50χλμ/ω, έρχεται στα POPz και Rock 125 σε 5,5 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ενώ με τις μακριές σχέσεις τους θα κρατήσεις άνετα και χωρίς κραδασμούς την ταχύτητα των 90χλμ/ω σταθερά στις μεγάλες λεωφόρους.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δισκόφρενο εμπρός και σύστημα συνδυασμένης πέδησης

Στο σύστημα πέδησής τους συναντάμε τον ίδιο εξοπλισμό (και γενικότερα στο όλο σύνολο καθώς διαφέρουν στην εμφάνιση), που αποτελείται από ένα υδραυλικό δισκόφρενο 220 χλστ εμπρός και ένα ταμπούρο πίσω. Υπάρχει επίσης σύστημα συνδυασμένης πέδησης ώστε να εξασφαλίζει το βέλτιστο δυνατό και ασφαλέστερο φρενάρισμα, ενώ στις αναρτήσεις του Rock υπάρχουν διπλά αμορτισέρ της YSS με δοχείο αζώτου πίσω που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση και ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός. Τα αμορτισέρ του POPz δεν έχουν δοχείο αζώτου, αλλά επίσης ρυθμίζεται η προφόρτισή τους, διατηρώντας το ίδιο πιρούνι εμπρός. Οι εξατμίσεις τους αποκτούν ένα κάλυμμα υψηλής αισθητικής από γυαλιστερό χρώμιο. Τα δύο παπιά έχουν αρκετά χαμηλό βάρος στα 108 και 105 κιλά για το Rock 125 και το POPz 125 αντίστοιχα, στοιχείο που τα καθιστά εύκολα διαχειρίσιμα για νέους και μικρόσωμους αναβάτες..
 

Αναλογικός στο POPz και ψηφιακός LCD πίνακας οργάνων στο Rock

Ο πίνακας οργάνων του POPz διατηρεί μία πιο κλασική προσέγγιση και είναι αναλογικός, διαθέτοντας ένα στρογγυλό κεντρικό ταχύμετρο με αναλογικό δείκτη και κομψό ρετρό σχεδιασμό στους αριθμούς της ταχύτητας. Το Rock 125 από την άλλη, αποκτά έναν ψηφιακό και πιο μοντέρνο LCD πίνακα οργάνων που έχει την πρόσθετη ένδειξη στροφομέτρου, ενώ και τα δύο παπιά έχουν ένδειξη της ταχύτητας στο κιβώτιο. Τα POPz & Rock αποκτούν έναν αντικλεπτικό κεντρικό διακόπτη, ενώ μπορούν να εξοπλιστούν με σχάρα εμπρός, επάνω από το φτερό. Το POPz μάλιστα, αποκτά Flexi seat, πράγμα που σημαίνει ότι το κομψό "αιωρούμενο" μέρος της σέλας που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη, μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί, δίνοντας χώρο για την τοποθέτηση μίας μεγάλης και πρακτικής σχάρας. Το μπροστινό κομμάτι της σέλας (του αναβάτη) έχει όμορφες λεπτομέρειες που δημιουργούν οι κάθετες ως προς το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας ραφές. Τα δύο νεοκλασικά παπιά έρχονται στην τιμή των 2.175 ευρώ για το POPz 125 (σε 4 χρωματισμούς) και των 2.195 ευρώ για το Rock 125 (σε 3 χρωματισμούς).