Η Ducati επιβεβαιώνει τα σχέδια για νέα Panigale V2
Η Ducati Προετοιμάζει την νέα V2 Panigale για το 2025
Πρόσφατα είχε ανακοινωθεί η τελευταία έκδοση της Superquadro V2 Panigale
Συνεχίζει την supersport Panigale με δικύλινδρο κινητήρα
Θα κυμανθεί σε παρόμοιο κυβισμό με τον προκάτοχο της
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Η Ducati Προετοιμάζει την νέα V2 Panigale για το 2025
Η Ducati επιβεβαίωσε πρόσφατα το τέλος της παραγωγής του κινητήρα Superquadro V2 Panigale, κλείνοντας ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία των V-twin σπορ μοτοσυκλετών της εταιρείας. Παρόλο που ο κινητήρας Superquadro φεύγει από την αγορά, η ιταλική εταιρεία δεν εγκαταλείπει τις δικύλινδρες μοτοσυκλέτες. Αντίθετα, προετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα γενιά Panigale V2, η οποία θα συνεχίσει την παράδοση, αλλά με νέες τεχνολογίες και βελτιώσεις που θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς και των κανονισμών εκπομπών ρύπων.
Πρόσφατα είχε ανακοινωθεί η τελευταία έκδοση της Superquadro V2 Panigale
Ο επικεφαλής επικοινωνίας της ιταλικής εταιρείας Giulio Fabbri, σε συνέντευξη του στη Ducati World Week, αποκάλυψε ότι μια νέα δικύλινδρη Panigale βρίσκεται σε εξέλιξη. Η είδηση αυτή έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση για την τελευταία έκδοση της Superquadro V2 Panigale σηματοδοτώντας το τέλος της παραγωγής του μοντέλου με αυτόν τον κινητήρα. Ο Fabbri δήλωσε ότι δεν είναι στα σχέδια της Ducati να αντικαταστήσει αυτή τη διάταξη με τετρακύλινδρο κινητήρα για τη νέα Panigale, καθώς η δικύλινδρη διάταξη προσφέρει έναν μοναδικό χαρακτήρα που οι φανατικοί οπαδοί της μάρκας εκτιμούν ιδιαίτερα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Συνεχίζει την supersport Panigale με δικύλινδρο κινητήρα
Ο Fabbri ανέφερε ότι, ενώ η V2 Panigale παραμένει στην αγορά, ο συγκεκριμένος κινητήρας Superquadro φτάνει στο τέλος του κύκλου του. Ωστόσο, μια νέα πρόταση βρίσκεται ήδη στα σκαριά. Διαβεβαίωσε ότι η Ducati θα συνεχίσει να προσφέρει μια supersport Panigale με δικύλινδρο κινητήρα, αν και είναι νωρίς για να αποκαλυφθούν λεπτομέρειες για το μέλλον και το ακριβές χρονοδιάγραμμα. Ο κινητήρας V2 είναι ένα ιδιαίτερο κομμάτι της ταυτότητας της Ducati και θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο. Σύμφωνα με τον Fabbri, το 2025 θα φέρει κάτι εντελώς καινούργιο, που σίγουρα θα ενθουσιάσει τους αναβάτες και τους λάτρεις της Ducati.
Θα κυμανθεί σε παρόμοιο κυβισμό με τον προκάτοχο της
Φυσικά, δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί η τιμή ή τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά όταν η νέα Panigale V2 έρθει στην αγορά, θα αντικαταστήσει την τρέχουσα Panigale V2 των 955cc και 153 ίππων, η οποία αντικατέστησε με τη σειρά της την 959 το 2020 για να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς εκπομπών Euro 5. Παρά τις προκλήσεις που φέρνουν οι νέοι κανονισμοί ρύπων, η Ducati φαίνεται αποφασισμένη να παραμείνει στην κατηγορία supersport με μια μηχανή που θα παραμείνει εντός των κυβικών του προκατόχου της. Είναι πολύ πιθανό να έχει επιρροές από το νέο μοντέλο της Ducati, το Panigale V4 και V4 S, σχεδιαστικά αλλά και σε τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Η νέα Panigale V4 ήρθε πλήρως ανανεωμένη, με ελαφριά αύξηση ισχύος από 213 σε215 ίππους, αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών, ένα ριζοσπαστικό, νέο διπλό ψαλίδι και ένα τροποποιημένο πλαίσιο για βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης. Η Ducati από ότι όλα δείχνουν ετοιμάζει και άλλες εκπλήξεις για το επερχόμενο έτος, κρατώντας σε αγωνία τους λάτρεις της.