Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος εν σειρά κινητήρας 471 κυβικών ο οποίος αποτελεί την καρδιά του νέου μοντέλου, μας έχει ήδη συστηθεί από την θητεία του στη σειρά CB αλλά και στο CMX 500 Rebel. Στην περίπτωση του CL500 έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές σύμφωνα με τον χαρακτήρα του, οπότε συναντάμε διαφορετική χαρτογράφηση, ανασχεδιασμένη εισαγωγή, νέα εξάτμιση καθώς και κοντύτερη τελική μετάδοση (πίσω γρανάζι με 41 δόντια αντί 40 στο Rebel). Η απόδοσήτου αγγίζει τους 46 ίππους στις 8.500 σ.α.λ με 4,4 χλγμ ροπής στις 6.250 σ.α.λ.(μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2), το 6τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, ενώ όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Honda με τον ίδιο κινητήρα έτσι και το CL500 δεν διαθέτει επιλογή χαρτογράφησης ή ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι γνωστός και για τη χαμηλή του κατανάλωση κάτι που διαπιστώσαμε για ακόμη μια φορά, καθώς έπρεπε να προσπαθήσουμε για να δούμε τη μέση τιμή να ξεπερνά τα 4,0 λτ/100χλμ. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων, η αυτονομία κυμαίνεται κοντά στα 300 χιλιόμετρα που είναι υπεραρκετά για το αστικό περιβάλλον και όχι μόνο.
Αύξησε την ισχύ του Honda CL500 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε μαζικά σε παραγωγή μοτοσυκλέτας.